טיפול בליתיום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בליתיום
    יהודית
    30/09/2010

    הנני סובלת מספר שנים מדיכאון עמיד. ניסיתי שפע של תרופות ללא הטבה כלל. כעת הוחל טיפול בליתיום. עד כמה שידוע לי ליתיום הוא טיפול בדיכאון דו קוטבי ואצלי האבחנה דיכאון בלבד. האם נכון להתחיל בטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בליתיום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: יעל

    ד''ר אלונה גוברמן
    03/10/2010

    ליעל שלום. ליתיום כן מומלץ כאוגמנטציה במצבים של דיכאון ולא רק דיכאון דו קוטבי. חשוב להיות במעקב של רופא מטפל.
    בנוסך היום קיימים טיפולים נוספים יעילים ובטוחים :(טיפול בבגרייה מגנטית למוח (TMS) במצבים של דיכאון עמיד אושרה על ידי ה FDA בחודש אוקטובר 2008. טיפול ב TMS מזרז את השפעת התרופות האנטי דיכאוניות ומקטין משמעותית את הסבל של החולה, אך טיפול זה מתבצע רק במסגרת מחקרית במספר בתי חולים פסיכיאטריים או באופן פרטי פרטית במיינד קליניק.
    גם טיפול בפסיכותראפיה ( כמו טיפול ב-CBT קוגניטיבי התנהגותי ) הוכיח את עצמו כיעיל במצבים של דיכאון. מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם תרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).

    מידע נוסף על טיפול בדיכאון עמיד לתרופות ניתן לקרוא בכתבות: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6148
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7705
    תרגישי טוב,
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו