מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה חוות דעת מקצועיתשירה01/10/2010
אני בת 28 ואמא ל- 3. בעבר סבלתי מהפרעות אכילה ודיכאון, טופלתי בציפרלקס ורספרידל ואף אושפזתי במחלקה להפרעות אכילה. פחות משנה לאחר השחרור מהמחלקה התחתנתי והפסקתי מרצוני את הטיפול. מאז משהו בי כבוי, אני מלאה במחסומים. לפני מספר חודשים ילדתי בלידה מאוד מאוד טראומטית ומאז משהו בי השתנה. אין לי כוח לילדים אין לי כוח לכלום לא טוב לי בבית ולא בשום מקום. אני מצליחה להעביר את השגרה ומעולה בלשדר שהכל בסדר אבל אני מרגישה תלושה מהכל. מחויבת לילדים. אם לא הייתי אמא הייתי בטח פוגעת בעצמי אבל אני מרחמת עליהם. אין לי כסף לטיפול עכשיו וגם אין לי כוח להתחיל טיפול אבל אני מפחדת שהמצב יחמיר ומרגישה חייבת לטפל בעצמי בשביל הילדים.
קיימת אפשרות לקבל טיפול בעלות נמוכה איפשהו? ואם כן, איך יודעים שהפסיכולוג טוב? בעבר ההורים שלי דאגו להכל ושילמו הכל (היו לי המון מטפלים טובים ולא טובים ואין לי כוח ליפול על אחד לא מוצלח...)
מה עושים?????????????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לטיפול
ד''ר אירנה נתנאל03/10/2010שירה שלום,
ללא ספק את חייבת לחזור לטיפול מקצועי ומסודר. דבר ראשון, כדאי לשתף את בני משפחתך (בעלך, הורים) בהרגשתך. יתכן והוריך יוכלו לעזור לך גם הפעם. אני מאוד ממליצה לך קודם כול להתחיל מהתיעצות אצל רופא פסיכיאטר כדי להתאים לך את הטיפול התרופתי המאזן. ניתן לפנות לפסיכיאטר של קופת חולים או לחזור למרכז לבריאות הנפש שהיית בו בעברך. בסקטור הציבורי עובדים רופאים מאולים שיכולים מאוד לעזור לך. לגבי בחירת הפסיכולוג יש לך מספר אפשרויות. אחת - את יכולה לפנות לאחד המטפלים שהיית אצלהם בעבר והרגשת שהוא עוזר לך. יש לזה יתרון - מטפל זה מכיר אותך ואת מצבך. אפשרות אחרת היא לחפש מטפל חדש. הגישה הטיפולית בה עובת המטפל וניסיון עבודתו בתחום הינם בעלי חשיבות רבה. אחרי פגישת ההכרות את יכולה להרגיש אם יש בסיס לקשר טיפולי טוב ואז תחליטי אם תרצי להמשיך או לחפש מטפל אחר.
הכי חשוב להפסיק לשמור על קשר השתיקה ולשתף את סביבתך במצוקה שלך.
תרגישי טוב,
חזקי ואמצי,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

