צריכה חוות דעת מקצועית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה חוות דעת מקצועית
    שירה
    01/10/2010

    אני בת 28 ואמא ל- 3. בעבר סבלתי מהפרעות אכילה ודיכאון, טופלתי בציפרלקס ורספרידל ואף אושפזתי במחלקה להפרעות אכילה. פחות משנה לאחר השחרור מהמחלקה התחתנתי והפסקתי מרצוני את הטיפול. מאז משהו בי כבוי, אני מלאה במחסומים. לפני מספר חודשים ילדתי בלידה מאוד מאוד טראומטית ומאז משהו בי השתנה. אין לי כוח לילדים אין לי כוח לכלום לא טוב לי בבית ולא בשום מקום. אני מצליחה להעביר את השגרה ומעולה בלשדר שהכל בסדר אבל אני מרגישה תלושה מהכל. מחויבת לילדים. אם לא הייתי אמא הייתי בטח פוגעת בעצמי אבל אני מרחמת עליהם. אין לי כסף לטיפול עכשיו וגם אין לי כוח להתחיל טיפול אבל אני מפחדת שהמצב יחמיר ומרגישה חייבת לטפל בעצמי בשביל הילדים.
    קיימת אפשרות לקבל טיפול בעלות נמוכה איפשהו? ואם כן, איך יודעים שהפסיכולוג טוב? בעבר ההורים שלי דאגו להכל ושילמו הכל (היו לי המון מטפלים טובים ולא טובים ואין לי כוח ליפול על אחד לא מוצלח...)
    מה עושים?????????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה חוות דעת מקצועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לטיפול

    ד''ר אירנה נתנאל
    03/10/2010

    שירה שלום,

    ללא ספק את חייבת לחזור לטיפול מקצועי ומסודר. דבר ראשון, כדאי לשתף את בני משפחתך (בעלך, הורים) בהרגשתך. יתכן והוריך יוכלו לעזור לך גם הפעם. אני מאוד ממליצה לך קודם כול להתחיל מהתיעצות אצל רופא פסיכיאטר כדי להתאים לך את הטיפול התרופתי המאזן. ניתן לפנות לפסיכיאטר של קופת חולים או לחזור למרכז לבריאות הנפש שהיית בו בעברך. בסקטור הציבורי עובדים רופאים מאולים שיכולים מאוד לעזור לך. לגבי בחירת הפסיכולוג יש לך מספר אפשרויות. אחת - את יכולה לפנות לאחד המטפלים שהיית אצלהם בעבר והרגשת שהוא עוזר לך. יש לזה יתרון - מטפל זה מכיר אותך ואת מצבך. אפשרות אחרת היא לחפש מטפל חדש. הגישה הטיפולית בה עובת המטפל וניסיון עבודתו בתחום הינם בעלי חשיבות רבה. אחרי פגישת ההכרות את יכולה להרגיש אם יש בסיס לקשר טיפולי טוב ואז תחליטי אם תרצי להמשיך או לחפש מטפל אחר.

    הכי חשוב להפסיק לשמור על קשר השתיקה ולשתף את סביבתך במצוקה שלך.

    תרגישי טוב,
    חזקי ואמצי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו