איך מקלים על החרדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מקלים על החרדות
    אנונימית
    02/10/2010

    שלום.אני בת 26.אני סובלת מהפרעת אישיות גבולית כבר זמן נכבד...כמו כן.סובלת מדיכאון.מחרדות מאוד קשות.אני כן במעקב פסיכולוגי ותרופתי.אך ללא שום הקלה במצב.כרגע אני גם נמצאת ללא תעסוקה..לפני זה עבדתי בעבודה מוגנת....לעבודות רגילות לא מקבלים אותי וגם אני בגלל הבעיה שלי מרגישה שכל מקום יכולים אנשים לפגוע בי.זה חלק בחרדות שלי.אני גם מאוד מתקשה להשאר לבד בבית.יש לי חרדות שעכברים יכנסו לדירה.או גם אנשים....אני לא יכולה עם עצמי יותר.בלילות אני מתקשה להרדם.מפחדים שציינתי.בבקרים שאני קמה אני משותקת .לא מבינה למה אני מתעוררת בכלל.גם אני מקיאה בזמן האחרון לאחר ארוחות .בלי שום ממצע רפואי.הרופא אמר לי שזה יכול להיות מלחץ....מה אני יכולה לעשות בכזה מצב.יש לכם הצעה.תודה.זה מאוד חשוב.אנונימית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מקלים על החרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מקלים על החרדות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    שלום לך,

    האם את נמצאת במעקב פסיכיאטרי? לוקחת טיפול תרופתי? יתכן ותרופות נכונות יכולות לאזן את מצבך ולהוריד את רמת החרדה. בנוסף אני מאוד ממליצה לך על שיחות עם איש מקצוע כדי לקבל הדרכה, הכוונה כיצד לנהל את מצבך בצורה טובה יותר.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו