שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    ליאור
    06/10/2010

    הסיפור שלי ארוך אני סובל מדיכאון ובדידות וכמיהה עזה לאלכוהול שפוגע בתדמית שלי , אני התחלתי לעבוד בבית ספר כמורה לילדים , אני בן עשרים סך הכל , אבל יש לי כשרון בעניין לכן לקחו אותי , אבל לפני כמה ימים בשמחת תורה שתיתי כמויות של אלכוהול , אני יודע שזה לא בריא אבל מאוד רציתי לשתות , אחרי זה הייתי יומיים בלי התרופות שלי שהן, ריספרדל אנפרניל וקלנסופם , הרגשתי נורא ואיום לא הכרתי את עצמי נכנסתי לפניקה ואי שקט לא יכולתי להירדם ובקיצור רק היום אחרי שימוש בתרופות לכמה ימים נרגעתי , אבל אני עדיין סובל מחרדה כללית , דהיינו שאולי יאבד לי משהוא , אולי אני לא ממלא את הזמן כמו שצריך , אני לא רגוע , האם יתכן שבנטילת האלכוהול גרמתי נזק בלתי הפיך במוח שלי? טוב תודה רבה ובריאות לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    ליאור שלום,

    אלכוהול לא גורם לנזק בלתי הפיך למוח. נסה לא לשתות כמויות גדולות של אלכוהול וגם אם אתה שותה בשום אופן על תפסיק את התרופות. יתכן ומה שאתה מרגיש הינו תוצאה של הפסקה פיתאומית של תרופות. זה הרבה יותר מסוכן מהנזק של אלכוהול. תמשיך ליטול תרופות באופן סדיר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו