מתי ארגיש כבר טוב?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתי ארגיש כבר טוב?
    אורית
    06/10/2010

    נוטלת כבר 5 שבועות 50 מ"ג רסיטל אחרי חצי שנה של טיפול במינון הולך ועולה של רסיטל בפעם השנייה בחיי, לאחר הפסקה של כשנה.

    אין ספק שיש שיפור משמעותי בהתקפי החרדה, אבל לא ברור לי למה פעם בשבוע בערך התקף החרדה בא לבקר??? אמנם הוא בעוצמה חלשה יותר אבל כיום אני חוששת ממנו עוד יותר מאשר הימים בהם הוא היה מגיע כל יום.

    במקום להתמודד אני לוקחת קסנקס או קלונקס 0.5 מ"ג וזה מחמיר עוד יותר את מצבי למחרת לעיתים.

    מתי ארגיש כבר טוב באופן תמידי??? אני ממש מיואשת מזה שאני מתחילה להתאושש ןאז שוב מרגישה נפילה ואכזבה.

    האם מומלץ לא לקחת כדור הרגעה ולהתמודד עם החרדה לבדי? לא מעוניינת ללכת לטיפול פסיכולוגי מכיוון שניסיתי זאת ולא עזר לי בעבר- הפסיכיאטר טוען שזו בעיה פיזיולוגית ולא נובעת מדיכאון.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי ארגיש כבר טוב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי ארגיש כבר טוב? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    אורית שלום,

    ללא ספק עדיף להתמודד עם החרדה מאשר לקחת קלונקס. כלים ומיומנויות של התמודדות יעילה ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופיבדק. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ומאפשר למנוע הישנות של החרדה לטווח ארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו