דאגה לאחותי שבדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה לאחותי שנמצאת בדיכאון

    אח דואג
    10/11/2010

    צהריים טובים ד"ר

    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    בבית-החולים נמצא כי יש לה מדד נמוך בבלוטת התריס ושהינה סובלת מסוג של הכחשה ודיפרסיה.
    לאחר שבועיים אחותי החליטה להשתחרר בניגוד לרצון הרופאה .
    והיא מסרבת כעת לקחת טיפול תרופתי היא תמיד חוזרת על נישה ש"אין לה כלום והיא בריאה "
    =================================================================== הוא שכעת היא שינתה את הסלוגן שלה והיא אומרת לכולם ולעצמה , שהינה בריאה ורוב הסביבה הקרובה אליה קריה :חברות מכניסות לה לראש שאין לה כלום. היא עצמה מסרבת לקחת טיפול למרות שהיא יודעת שאי נטילת התרופות והפסקתן במכה אחת יכולות לגרום למצב מחמיר ביותר .
    הוצע לה שיחות וטיפול עם גורם מוסמך אך טרם קבענו פגישה.

    שאלתי אלייך ד"ר ,האם יש דרך כלשהי לגרום לאמונה ולבטחון חזרה ? אני ממש דואג שחס וחלילה זה יתפתח שוב והמצב יהיה בלתי הפיך .
    אשמח לעצה הדרכה ועזרה.
    מודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה לאחותי שבדיכאון
    אח דואג
    16/10/2010

    ערב טוב אחותי בלידה השנייה חוותה דכאון אחרי לידה לפי ממצאי הרופאה.היא טיפלה עד כה בכדורים אנטי דכאונים ובהן ציפרלקס.

    בשבוע האחרון חשו 2 מקרים מסוכנים של ניסיון התאבדות .ואף השארת מכתב ודיבורים על מיאוס בחיים.

    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    שאלתי הינה האם ייתכן שאישה שלא סבלה משום דבר , לא יכולה להמשיך לקבל טיפול בכדור מתאים ? הומלץ גם שימוש באלק חשמל שזה פותר את הבעיות בצורה תמידית של מספר ימים אך מרוב הפחד זה נשלל .

    אנא עזרתך ועצתך בנדון תודה רבה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דאגה לאחותי שבדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה לאחותי שבדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    שלום לך,

    דיכאון אחרי לידה תופעה מוכרת ושכיחה למדי היא מתרחשת אצל 20%-10% מהיולדות. אני לא יכולה לדעת מדוע אחותך לא יכולה להמשיך ולקבל טיפול תרופתי לכך יכולות להיות סיבות רבות. כגון, התרופות לא עוזרות למצבה ואין טעם להמשיך ולנסות עוד, יתכן והיא לא מקפידה על נטילה סדירה וכו'..... טיפול בנזעי חשמל מאוד יעיל לטיפול בדיכאון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע לדאגה של אחות .

    אח דואג
    23/10/2010

    בנוסף להודעתי לגבי אחותי :
    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    בבית-החולים נמצא כי יש לה מדד נמוך בבלוטת התריס ושהינה סובלת מסוג של הכחשה ודיפרסיה.
    לאחר שבועיים אחותי החליטה להשתחרר בניגוד לרצון הרופאה .
    הסירוב לתרופות נובע מכך שהיא הכניסה לעצמה לראש שהינה בריאה ורוב הסביבה הקרובה אליה קריה חברות מכניסות לה לראש שאין לה כלום היא
    עצמה מסרבת לקחת טיפול למרות שהיא יודעת שאי נטילת התרופות והפסקתן במכה אחת יכולות לגרום למצב מחמיר ביותר .
    הוצע לה שיחות וטיפול עם גורם מוסמך אך טרם קבענו פגישה.

    האם יש דרך כלשהי לגרום לאמונה ולבטחון חזרה ? אני ממש דואג שחס וחלילה זה יתפתח שוב והמצב יהיה בלתי הפיך .

    האם יש אפשרות להפנותי למטפלים בתחום באזור הצפון ?
    אשמח לעצה הדרכה ועזרה.
    מודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע לדאגה של אחות . - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    26/10/2010

    הבעת דאגתם של בני המשפחה לחולה - כל אחד מבני המשפחה יביע דאגה עצומה, אמפתיה וקבלה, מבלי להאשים או לשפוט. יש להקשיב לחולה בסבלנות ובסובלנות, תוך הבעת אמפתיה למצבו. חשוב לאשר את תחושותיו של החולה ולגרום לו להבין שבגללן הוא סובל. בצורה כזו נוצרת נכונות מצד החולה לשמוע את תגובתו של בן משפחה או חבר תומך ולרכוש אמון. זאת הזדמנות להבהיר שאין ביכולתו של המאזין לעזור ולפתור בעיות בשום דרך מלבד ההקשבה. האדם זקוק לייעוץ מאנשים מוסמכים שיכולים לעזור בפתרון בעיות. זו הזדמנות שיכולה לכוון לטיפול.

    הבהרת ההשלכות של הסירוב לקבלת טיפול - מסתבר שבדרך כלל הסיכויים להצליח לגייס את החולה לטיפול טובים יותר אם ישנן השלכות מסוימות לבחירה שהוא עושה, לטוב ולרע. אם יקבל החלטה חיובית יקבל "פרס" ויהיו לכך השלכות חיוביות, דברים שהוא ירוויח; אם יקבל החלטה שלילית - יהיו לכך השלכות שליליות שאינן כדאיות לו. יש להבהיר ולהדגיש את הרווח וההפסד של בחירה זו או אחרת. ההשלכות של אי-השתתפות בטיפול לא צריכות להיות עונש לאדם הסובל, מטרתן להגן על הבריאות ועל איכות החיים של האנשים הסובבים.

    תוכנית חלופית - אם האדם מסרב להתחיל מיידית בטיפול, ניתן להפעיל דרך נוספת באמצעות רופא משפחה. אפשר להציע לאדם לגשת לרופא המשפחה כדי להתייעץ בקשר לתוספי מזון טבעיים שיאפשרו לו יותר כוחות ואנרגיה או במטרה לבצע בדיקות דם כדי לעלות על קיומה של מחלה גופנית הגורמת לחולשה. רופא המשפחה יידע לאבחן שמדובר בדיכאון ויפנה את האדם לטיפול מיידי. תחושת דאגה שמעביר הצוות הרפואי, משקלה של הסמכות הרפואית, פחד ממחלות נוספות, תחושת פגיעות עקב הדיכאון - כל הגורמים האלו תורמים ליצירת חלון הזדמנויות שבו עולה הסיכוי שאדם יתפוש את הבעיה ויקבל טיפול הולם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע למצבה של אחותי

    אח דואג
    11/11/2010

    ערב טוב
    אחותי נלאצה להתאשפז באופן כפוי בניגוד לרצונה עקב נסיונות מרובים של התאבדויות במקום סגור.
    המקום הוא בוודאות מקום לא הולם עבורה היות והיא חלשה ומה שעוד יותר מוזר זה שהצוות הרפואי מסמם אותה בזריקות ווליום בתואנה שהיא לא רגועה?

    מה שנותר לי לעשות זה לאסוף את הדמעות שלה כל פעם ולבכות אחרי זה בחשאי .
    אין לי אפשרות לקבל מידע רפואי על מינון . הרופאים שם הינם ששים לספק מידע ונראה כי יש להם יד חופשיה על המזרק.

    האם ולמרות הצו שניתן על ידי הפסיכולוג המחוזי בעקבות הרופאה שהפנתה אין מה לעשות כנד ? לחכות שבוע ימים ולהמתין עד שכל התרופות השונות יתפסו בגוף שלה ולקבל אותה בחזרה שבורה וגמורה?

    מה לגבי זכויות החולה ?אין לו קול ? ועדות רפואיות מתקיימות בנוכחות 2 פסיכיאטרים ועו"ד אך כל עוד היא רדומה ומרגישה מסוממת מה הטעם ?זה בעצם פשע של הרצחת וגם ירשת לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו