2 שאלות לגבי השימוש באסטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שאלות לגבי השימוש באסטו
    נועה
    20/10/2010

    אהלן!
    ממש בימים אלו אני עוברת את ההתנסות הראשונית שלי עם אסטו (לא טופלתי בשום טיפול תרופתי פסיכיאטרי עד עכשיו) והשאלה שלי היא, אם אני חייבת לוותר לחלוטין על האלכוהול בסופש? אני יודעת שבהוראות של התרופה חל איסור על שתיית אלכוהול במהלך הטיפול, אבל הפסיכיאטרית שרשמה לי את התרופה אמרה לי שאם אני רוצה לשתות בערב אז לקחת את הכדור בבוקר.. אז בקיצור האם מותר לי לשתות? מינון מסויים? בקבוק בירה זה הגבול?.. אני לא שותה באמצע השבוע ואני חיילת לכן, יהיה לי מאוד קשה לוותר על הבירה של הסופש!!
    השאלה הנוספת שלי, היא לגבי השעה ביום בה צריך לקחת את הכדור. הפסיכיאטרית אמרה לי בערב אחרי ארוחה ומאנשים אחרים הבנתי שעדיף בבוקר כי זה עלול לגרום בהתחלה להפרעות בשינה...נכון להיום לקחתי חצי כדור בבוקר וזה למעשה היום הראשון שלי לטיפול ואני מרגישה טישטוש קל ובחילה..

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות לגבי השימוש באסטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות לגבי השימוש באסטו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/10/2010

    שלום. קודם כול שתיית אלכוהול יחד עם תרופות מגבירה מאוד את תופעות הלוואי של התרופות, מגבירה חרדות ודיכאון ומפחיתה מיעילות התרופות. תרופות נגד חרדה פועלות על אותם קולטנים עליהם משפיע האלכוהול. לכן לשתות ולקחת תרופות זה כמו להכפיל את הכמות של אלכוהול.
    בדרך כלל מומלץ לטול ציפרלקס בשעות הבוקר , אך במידה ואת מרגישה עייפות תעבירי את הכדור לשעות הערב.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו