דכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון
    ריטה
    20/10/2010

    אני בת 24שלום,בתקופה האחרונה אני סובלת מעצבות קשה שמלווה בהתקפי זעם בלתי נשלטים וקשים.אני חשה רצון להעלם אני לא יודעת אם זה רצון אובדני.למרות נסיונות רבים לחשוב בצורה חיובית אני נשברת וחוזרת לאותו מצב של מועקה איומה
    אני גם לא ישנה טוב ומתעוררת בפאניקה באמצע השינה.האם אנטי דספרסנט בסגנון רסיטל למשל יכול לעזור? הסביבה מתארת אותי כמישהי שאיבדה שליטה לחלוטין כמו חן רמת התפקוד שלי ירדה וכך גם הרצון לעשות משהו.הזנחתי את העבודה והלימודים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/10/2010

    לריטה שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר/פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
    רסיטל-תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה. היא שייכת למשפחת חוסמי ספיגה חוזרת של סרוטונין (SSRI), ומעלה את כמות הסרוטונין במוח. רסיטל הינה תרופה טובה ולא ממכרת היא מאוד עוזרת ומרבית הנוטלים מסתגלים היטב לתרופה.
    בנוסף, הדרך היעילה ביותר לטפל ב דיכאון והתקפי החרדה הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. נהוג לעזר בטיפול התרופתי למשך כחצי שנה. בזמן הזה ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהתקפים. כאשר מושגת שליטה מירבית ניתן בהדרגה להפסיק את התרופות. CBT מאפשר שליטה בהתקפים בהווה וגם למנוע חזרתיותם גם לטווח הארוך.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו