ביטוח לאומי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביטוח לאומי
    אבי
    26/10/2010

    שלום כולם
    רציתי אם אפשר דעת מומחים בנושא
    כבר כמה שנים שאני סובל מחרדות לא מוגדורות פחדים מכל מיני מצבים ,אני כבר לא משתמש בתחבורה ציבורית כי אני מפחד ולא יודע ממה אםילו לא עולה במעליות כדי שאני לא יפגש עם השכנים ואני לא ידע מה לדבר איתם בקושי עונה לטלפונים אפילו מאמא שלי וכו...... שלא נדבר על זה שאני לא מסוגל לעבוד בעבודה מסודרת ואין לי חיי חברה כמעט
    ניגשתי אחרי מאמצים רבים לפסיכיאטר ובקושי הצלחתי לספר לו ולהעביר לו בדיוק מה שאני באמת מרגיש
    הוא נתן לי כדורים בשם אסטו 10 מיליגרם ....ורשם לי חוות דעת מאוד "פשוטה" יחסית למצב האמיתי שלי....
    רציתי לדעת אם אני יכול לגשת לביטח לאומי להגיש תביעה ,אם בכלל זה נחשב נכות נפשית ואם לא מה כן צריך לעשות....
    דרך אגב אני לוקח את הכדורים כבר חצי שנה וחוץ מהזעת יתר אין להם השפעה כל כך....
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביטוח לאומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטוח לאומי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    26/10/2010

    אבי שלום,

    אתה יכול לנסות להגיש תביעת נכות לביטוח לאומי. הוועדה הרפואית של ביטוח הלאומי תקבע כמה אחוזי נכות מגיע לך אם בכלל.
    בנוסף לתרופות, מומלץ לשלב גם טיפוטל התנהגותית - קוגניטיבי (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד שיטות התמודדות בהווה וגם לטווח הארוך. בטיפול תוכל להתאמן בחשיפה הדרגתית מלצבים מעוררי חרדה. עליך ללמוד לחיות ולתפקד עם הפחד מבלי להימנע משום מצב.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי סי בי טי

    אורח
    28/10/2010

    והוא לא עזר לטקסים מחשבתיים מהם אני סובל ושאותם קשה לי אפילו להסביר. אני נלחם נגד עצמי-זה המעט שאני יכול לומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלף פסיכאטר

    אורן
    26/10/2010

    החלף פסיכאטר, נסה אפילו לרשום לפני הפגישה איתו ולהקריא במהלכה אם אתה פוחד לפספס. אם צריך החלף כדורים - זה קודם בשביל להרגיש יותר טוב , אין שום סיבה שתמשיך לסבול.
    בשלב השני גש לטיפול פסיכולוגי( אולי תוכל לעבוד?) כך גם תוכל להעריך את מצבך ולראות עד כמה הוא משתפר ןבמידת הצורך יהיה לך חווד של שני אנשי מקצוע לבטל"א

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו