מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ביטוח לאומיאבי26/10/2010
שלום כולם
רציתי אם אפשר דעת מומחים בנושא
כבר כמה שנים שאני סובל מחרדות לא מוגדורות פחדים מכל מיני מצבים ,אני כבר לא משתמש בתחבורה ציבורית כי אני מפחד ולא יודע ממה אםילו לא עולה במעליות כדי שאני לא יפגש עם השכנים ואני לא ידע מה לדבר איתם בקושי עונה לטלפונים אפילו מאמא שלי וכו...... שלא נדבר על זה שאני לא מסוגל לעבוד בעבודה מסודרת ואין לי חיי חברה כמעט
ניגשתי אחרי מאמצים רבים לפסיכיאטר ובקושי הצלחתי לספר לו ולהעביר לו בדיוק מה שאני באמת מרגיש
הוא נתן לי כדורים בשם אסטו 10 מיליגרם ....ורשם לי חוות דעת מאוד "פשוטה" יחסית למצב האמיתי שלי....
רציתי לדעת אם אני יכול לגשת לביטח לאומי להגיש תביעה ,אם בכלל זה נחשב נכות נפשית ואם לא מה כן צריך לעשות....
דרך אגב אני לוקח את הכדורים כבר חצי שנה וחוץ מהזעת יתר אין להם השפעה כל כך....
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח לאומי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל26/10/2010אבי שלום,
אתה יכול לנסות להגיש תביעת נכות לביטוח לאומי. הוועדה הרפואית של ביטוח הלאומי תקבע כמה אחוזי נכות מגיע לך אם בכלל.
בנוסף לתרופות, מומלץ לשלב גם טיפוטל התנהגותית - קוגניטיבי (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד שיטות התמודדות בהווה וגם לטווח הארוך. בטיפול תוכל להתאמן בחשיפה הדרגתית מלצבים מעוררי חרדה. עליך ללמוד לחיות ולתפקד עם הפחד מבלי להימנע משום מצב.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי סי בי טי
אורח28/10/2010והוא לא עזר לטקסים מחשבתיים מהם אני סובל ושאותם קשה לי אפילו להסביר. אני נלחם נגד עצמי-זה המעט שאני יכול לומר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלף פסיכאטר
אורן26/10/2010החלף פסיכאטר, נסה אפילו לרשום לפני הפגישה איתו ולהקריא במהלכה אם אתה פוחד לפספס. אם צריך החלף כדורים - זה קודם בשביל להרגיש יותר טוב , אין שום סיבה שתמשיך לסבול.
בשלב השני גש לטיפול פסיכולוגי( אולי תוכל לעבוד?) כך גם תוכל להעריך את מצבך ולראות עד כמה הוא משתפר ןבמידת הצורך יהיה לך חווד של שני אנשי מקצוע לבטל"א* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

