מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדה חברתיתעוזי08/11/2010
היי לכולם,
ממש פורום מעניין ,
לענייני אני ממש סובל מחרדה חברתית ברמות קשות ,
מזיע בפנים כל פעם שמדבר עם אנשים,נלחץ מכל מיני מקומות שאני נכנס אליהם,כמו קופות חולים,חנויות גדולות,מרגיש תמיד שכולם מסתכלים עליי,בקיצור חיי בסרט רע עם הנושא הזה.
לא ברור לי מה המקור של הבעיה הזו---ילדות---חוויות --אין לי שמץ,ומה עוד שזה עם השנים רק מתגבר למרות כל המודעות לכך .
אשמח אם יש לכם עיצות בישבילי--
אקבל באהבה עיצות גם ממשתתפי הפורום.אם יש למישהוא מה לתרום בנושא.
תודההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה חברתית - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל09/11/2010עוזי שלום,
חרדה חברתית מאוד שכיחה באוכלוסיה. היא נגרמת על ידי שילוב של גורמים ביולוגיים, אירועים שקרו בחיים ותורשה. המרכיב העיקרי של חרדה חברתית הינו חשש קיצוני משיפוט של אחרים או מהתנהגות שעשויה לגרום למבוכה או גיחוך. האדם סבור שכול העיניים מופנות אליו. מצבי חרדה מלווים בסימפטומים גופניים כגון דפיקות לב, הזעה, קוצר נשימה, וכו'. סובלים מחרדה חברתית נוטים להימנע ממצבים חברתיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה חברתית היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם או בלי תרופות. במהלך CBT ניתן ללמוד כיצד להגיב באופן שונה למצבים שמעוררים חרדה. הטיפול הינו קצר וממוקד. מאוד שיטתי ומבוסס על חשיפה הדרגתית ומצבי המעוררים חרדה.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה חברתית
דין17/11/2010אני גם סובל כנראה מחרדה חברתית אבל עיקר הבעיה שלי היא כזו:
אני בן 25 גבוה ונראה מצויין .( וגאה אם זה קשור)כך אומרים לי..אבל הבטחון שלי מאוד נמוך..
קשה לי להשתלב בחברה..זה לוקח לי המון מאמצים..לדוגמא בעבודה..לפני הגעתי אני מתחיל לחשוב איך יהיה ומה יהיה ואיך אני יוכיח תעצמי היום..ותמיד נראה לי שמדברים עלי וכאלה.אז אני נותן את כול כולי ומגיע להשגים מאוד גבוהיים ואז בוםם אני לא מגיע לעבודה ועוזב הכל..לא עונה יותר ונכנס בתוך עצמי לאיזה תקופה ולחובות..ואז הסיוט מתחיל..אני בבית לא עושה כלום"מזל שההורים פה" מתחיל לאכול מלא..ממש מזניח את עצמי..ומחפש לברוח מזה עלידי עישון חשיש או שתיה..וזה לא עוזר זה רק לרגע משכיח והכל חוזר פי 2..עד עכשיו חשבתי שזה יעבור ויהיה בסדר בהיותי צעיר ונאה..(כך ההורים אמרו) גם נתקתי קשרים מכל חבריי...סובל בקיצור..וזה הפעם השלישית רבעית שזה קורה לי ב4 שנים האחרונות..
מת לצאת מכל זה ומתבייש לפנות לרופא..(אגו גבוה)..יש עוד מלא מה לספר ואני בטוח לא יקבל פתרון מיידי..אבל לפחות מרגיש הקלה קצת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני
גגג13/12/2010סובל מדברים דומים. לא יצאתי עם בחורה בחיים, ויש לי את כל הנתונים. בעבודה, אני מגיע כל הזמן להישגים (באמת טובים), ואז בום, לא יכול יותר לתפקד, אין לי כוח להצגה הזאת יותר שלוקחת לי כ"כ הרבה אנרגיה, מתפטר, נעלם, יושב בבית חודשים עם אבא-אמא. גם את הלימודים עזבתי...
אני לא רוצה לקחת תרופות כי אני חושש להכנס למעגל הזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני סובלת מזה-
שני12/12/2010מעניין אותי לדעת..אם אנשים שסובלים מחרדה חברתית נמנעים ממצבים חברתיים איך הם משתלבים בשוק העבודה? אני מרגישה למשל שאני מסוגלת להתקבל לעבודות מכובדות אבל אין לי את הבטחון ללכת לראיונות עבודה,זה מן מעגל שלא נגמר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

