חוסר אכפתיות חסר סבלנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אכפתיות חסר סבלנות
    grampy
    13/11/2010

    שלום.
    אני עברתי לפני כמה זמן תאונה דרכים קשה השתקמתי במידה מסוימת אבל לא לגמרי כמו שהייתי. מאז התאונה אני סובל מכאבים כרוניים מטופל בפרקוסט 10 שגם לא תמיד עוזר.
    אני לא יודע אם בגלל הכאבים או בגלל התאונה אני הרבה במצב רוח לא טוב עצבני הרבה יותר מאשר הייתי בעבר. אני עוקץ אנשים על כל טעות שהם עושים ולא יכול לסבול טמטום של אנשים ולרוב מיד מתעצבן עוקץ אותם ומשפיל. אני מעדיף להיות לבד בלי אנשים לרוב אין לי בעיה עם זה ולפעמים מתחיל להיות אובססיבי לגבי זה ומתחיל להריץ כל מיני מחשבות שגורמות לעצבות.
    השאלה אם יש איזה תרופה שיכולה לגרום לי להיות יותר נינוח ליד אנשים פחות לשים לב לדברים שקורים(אני שם לב לכל פרט קטן) ולא להתעצבן עליהם משהו ליכול להרגיע את המוח שלי ממחשבות.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אכפתיות חסר סבלנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אכפתיות חסר סבלנות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/11/2010

    שלום לך,

    בהחלט כן. יש תרופות כאלה. על מנת להתאים תרופה אני ממליצה להתיעץ עם רופוא פסיכיאטר. בניסף, פסיכותרפיה קוגניטיבית יכולה לעזור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו