מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדה, פחד, יאושנויה16/11/2010
בס"ד
שלום, קוראים לי נויה ואני עוד מעט בת 17, אני בתחילת כיתה י"א ואני מיואשת כמעט לגמרי! אני לא מבינה מה קורה לי... בזמן האחרון בכל פעם שאני מפחדת או מודאגת יש לי כאב נורא ואיום בשקע בחזה. ואין לי מושג מה לעשות. אני חושבת שזה בגלל פחד כללי מלימודים וגם מדאגות אחרות. אני מנסה להפסיק לדאוג ולהפסיק לפחד אבל זה לא מצליח לי כי איכשהו אני כנראה נאחזת בפחד כי אני מודאגת שאם אני לא אפחד אני לא אלמד. זה משפיע לי על השינה, על הריכוז, וזה כואב!!! אני כבר צועקת הצילו ואין לי מושג איך לפתור את הבעיה הזאת! מעולם לא פחדתי בנקודה הזו וגיליתי אותה רק השנה ובכלל בלי שום קשר למבחנים אבל אז יכולתי לשלוט בה ועכשיו זה פתאום התפרץ ואני לא שולטת בזה ולא מצליחה לרסן את הכאב הזה. ושום דבר לא משיח את הדעת שלי ממנו. כבר יומיים לא הייתי בבית ספר כדי לנסות להירגע ושום דבר לא עזר, אני כבר לא נהינת משום דבר ודברים שאני אוהבת לא משפרים את הרגשתי. וזה מושך אותי למעגל קסמים- אני בחרדה כי אני לא לומדת ואני לא לומדת כי אני בחרדה. בבקשה שמישהו יעזור לי ומהר כי אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי, תמיד פחד ודאגות היו אצלי בלב ועכשיו הם מכאיבים בנקודה אחרת לגמרי וזה כואב! אז שמישהו יעזור לי בבקשה כי זה דופק אותי מכל הבחינות, אני לא מתרכזת בבית ולא בבית ספר וכשאני גומרת עם מבחן אחד אני מייד מודאגת מזה שאחריו. תעזרו לי בבקשה. בתודה מראש- נויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה, פחד, יאוש - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל21/11/2010נויה שלום,
ללא ספק את זקוקה לתמיכה, עדודד וכלים להתמודדות. אני מאוד ממליצה לך לשתף אדם מבוגר (הורים, מחנכת או אדם קרוב אחר)בכל מה שאת עוברת. לא כדאי להישאר במצב זה לבדך. הכאבים הם ביטוי גופני למצבי חרדה ולחץ, הם יכולים להיות מאוד לא נעימים, אפילו מפחידים אבל הם כלל לא מסוכנים. הם חולפים כאשר מצבך הנפשי יתאזן. יתכן וכדאי לשקול עזרה תרופתית להרגעה.
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

