מה לעשותת??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשותת??
    דין
    19/11/2010

    אני גם סובל כנראה מחרדה חברתית אבל עיקר הבעיה שלי היא כזו:
    אני בן 25 גבוה ונראה מצויין .( וגאה אם זה קשור)כך אומרים לי..אבל הבטחון שלי מאוד נמוך..
    קשה לי להשתלב בחברה..זה לוקח לי המון מאמצים..לדוגמא בעבודה..לפני הגעתי אני מתחיל לחשוב איך יהיה ומה יהיה ואיך אני יוכיח תעצמי היום..ותמיד נראה לי שמדברים עלי וכאלה.אז אני נותן את כול כולי ומגיע להשגים מאוד גבוהיים ואז בוםם אני לא מגיע לעבודה ועוזב הכל..לא עונה יותר ונכנס בתוך עצמי לאיזה תקופה ולחובות..ואז הסיוט מתחיל..אני בבית לא עושה כלום"מזל שההורים פה" מתחיל לאכול מלא..ממש מזניח את עצמי..ומחפש לברוח מזה עלידי עישון חשיש או שתיה..וזה לא עוזר זה רק לרגע משכיח והכל חוזר פי 2..עד עכשיו חשבתי שזה יעבור ויהיה בסדר בהיותי צעיר ונאה..(כך ההורים אמרו) גם נתקתי קשרים מכל חבריי...סובל בקיצור..וזה הפעם השלישית רבעית שזה קורה לי ב4 שנים האחרונות..
    מת לצאת מכל זה ומתבייש לפנות לרופא..(אגו גבוה)..יש עוד מלא מה לספר ואני בטוח לא יקבל פתרון מיידי..אבל לפחות מרגיש הקלה קצת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשותת??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    יעלי25
    19/11/2010

    היי דין אני בדיוק כמוך אין לך ממה להתבייש אין פה עניין של אגו ממש לא אתה צריך עזרה וזה לא בושה אתה אומר שיש לך הכול ובשביל הדבר הזה שקורה לך כבר כמה פעמים יש עזרה למוטיבציה כי אתה יכול להצליח בענק!!אל תתבייש זה ממש לא שווה את זה יש טיפולים פרטיים ואף אחד לא צריך לדעת מזה אני בדיוק כמוך ותאמין לי שאני מודה לאלוהים כל יום כי זה ממש עוזר.תנסה לקבל עזרה
    בשבילך
    חבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו