מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה לעשותת??דין19/11/2010
אני גם סובל כנראה מחרדה חברתית אבל עיקר הבעיה שלי היא כזו:
אני בן 25 גבוה ונראה מצויין .( וגאה אם זה קשור)כך אומרים לי..אבל הבטחון שלי מאוד נמוך..
קשה לי להשתלב בחברה..זה לוקח לי המון מאמצים..לדוגמא בעבודה..לפני הגעתי אני מתחיל לחשוב איך יהיה ומה יהיה ואיך אני יוכיח תעצמי היום..ותמיד נראה לי שמדברים עלי וכאלה.אז אני נותן את כול כולי ומגיע להשגים מאוד גבוהיים ואז בוםם אני לא מגיע לעבודה ועוזב הכל..לא עונה יותר ונכנס בתוך עצמי לאיזה תקופה ולחובות..ואז הסיוט מתחיל..אני בבית לא עושה כלום"מזל שההורים פה" מתחיל לאכול מלא..ממש מזניח את עצמי..ומחפש לברוח מזה עלידי עישון חשיש או שתיה..וזה לא עוזר זה רק לרגע משכיח והכל חוזר פי 2..עד עכשיו חשבתי שזה יעבור ויהיה בסדר בהיותי צעיר ונאה..(כך ההורים אמרו) גם נתקתי קשרים מכל חבריי...סובל בקיצור..וזה הפעם השלישית רבעית שזה קורה לי ב4 שנים האחרונות..
מת לצאת מכל זה ומתבייש לפנות לרופא..(אגו גבוה)..יש עוד מלא מה לספר ואני בטוח לא יקבל פתרון מיידי..אבל לפחות מרגיש הקלה קצת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
יעלי2519/11/2010היי דין אני בדיוק כמוך אין לך ממה להתבייש אין פה עניין של אגו ממש לא אתה צריך עזרה וזה לא בושה אתה אומר שיש לך הכול ובשביל הדבר הזה שקורה לך כבר כמה פעמים יש עזרה למוטיבציה כי אתה יכול להצליח בענק!!אל תתבייש זה ממש לא שווה את זה יש טיפולים פרטיים ואף אחד לא צריך לדעת מזה אני בדיוק כמוך ותאמין לי שאני מודה לאלוהים כל יום כי זה ממש עוזר.תנסה לקבל עזרה
בשבילך
חבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

