דיכאון דיכאון דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון דיכאון דיכאון
    נ'
    27/11/2010

    דיכאון תמידי,עצב,חרדה,קשיים חברתיים,אין חשק לשום דבר.
    את לא רוצה לעבוד,את לא רוצה להנות,את לא רוצה להפגש עם אף גבר.
    במשך 24 ביממה רע לי.
    יש לי פחד מוזר ...אני לא יודעת אפילו ממה אני מפחדת..ממה הפרפרים האלה...
    אני לא רוצה לחגוג כלום,אני לא אוהבת להתאסף עם המשפחה.
    אני מרגישה חייה אך ורק פיזית!
    שקלתי להתאבד...
    יש פתרון כלשהו לדבר?חוץ מללכת לפסיכולג..
    אני לא רוצה לערב בכך משפחה.
    כי הם בטוחים שאני בריאה.וזה רק"גיל ההתבגרות"אולי..
    דרך אגב,אני בת 19.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון דיכאון דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון דיכאון דיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    30/11/2010

    שלום. שלום. צר לי מאוד על החוויות שאת עוברת. לא ניתן לאבחן דרך פורום.
    אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, רופא פסיכאטר
    את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
    בנוסף ,אני ממליצה על תרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT)-לפי מחקרים וניסיוננו -הטיפול קוגניטיבי התנהגותי ושילוב עם תרופות , הוכיח את עצמו כיעיל בהפרעות חרדה ודיכאון. במהלך הטיפול האדם לומד לזהות ולשנות את המחשבות המוטעות והמעוקבות שמעוררות רגשות שליליים. שינוי מחשבה גורמת לשינוי הרגשה ושינוי התנהגות. בטיפול את רוחשת מיומנויות להתמודד עם מצב בעתיד . טיפול ?bt קצר, ממוקד ועוזר לטווח ארוך.
    תרגישי טוב
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו