מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות
    סתיו
    30/11/2010

    שלום רב,
    נתחיל מהחלק הטוב, אני נשוי באושר עובד ואוהב את עבודתי, עדיין לא מסודר מבחינה כלכלית אך נמצא במגמת עלייה.
    רוב הזמן מצב הרוח שלי טוב אך לפעמים יש לי "נפילות".
    הסיבה שהעניין מטריד אותי מאוד כי נפילות אלה משמעותיות, משפיעות באופן קיצוני על מצב רוחי וגורמות לי לאיבוד ביטחון קיצוני באופן שמפריע לי מאוד בתפקוד בעבודה.
    הנפילות נגרמות לרוב כתוצאה מהלחץ בעבודה, אני עובד בעבודה שקשורה בתחום השיווק באופן שהלקוחות הם לקוחות לטווח ארוך והנפילות שתוקפות אותי בהפתעה גורמות לי נזק בעבודה, לעיתים אף לנזק בלתי הפיך.
    המצב הזה בו אני נמצא הוא ההפך ממצבי הרגיל בו אני מרגיש דומיננטי, מלא ביטחון ובעל השפעה.
    יש לציין כי אני משתף את אשתי ומשפחתי בנושא והם תומכים בי מאוד.
    אני מתלבט כיצד עלי לנהוג? האם תרופות פסיכיאטריות יכולות להיות המזור למצוקתי?
    יש לציין כי מעולם לא לקחתי תרופות פסיכיאטריות, הייתי בגיל ההתבגרות בטיפול פסיכולוגי קצר אך הדבר לא סייע והופסק במהרה.

    בתודה
    סתיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    30/11/2010

    לסתיו שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה . לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר לצורך איבחון ובחירת הטיפול. אתה יכול לפנות לקופת חולים, מרפאה לבריאות הנפש באזור מגוריך או באופן פרטי. אתה מוזמן לפנות לקליניקה שלנו. טלפונים בראש בפורום.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו