בעייה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה...
    רוני
    07/12/2010

    שלום רב...
    קוראים לי רוני ואני בן 21 לפניי תקופה קצרה בזמן העבודה
    האחראי משמרת קרא לי ואמר לי שצריך לסדר משהו במקום מלאי לעבודה
    והוא אומר לי תסדר את זה פה עכשיו אמרתי לעצמי כן צריך לסדר הוא אחראי משמרת
    אז סידרתי אבל לפניי זה רציתי להגיד לו מה אתה רוצה ממני ואז אמרתי הוא יגיד שהוא אחראי וזה אז שמתי כמו עובד טוב אבל בעצבים בתוכי.
    עכשיו חשוב לציין שאני גם מאובחן OCD .
    ומאותו יום אני לא יכול להחזור לעצמי אני חושב שנוצלתי ומי שהוא אחר היה אומר מה אתה רוצה הוא א חראי משמרת אבל לא יודע בראש אני לא מצליח לחזור לעצמיי כל הזמן אני בחרדות איך עשיתי את זה למה ...אבל גם אני רוצה להגיד שעם זה לא היה אחראי משמרת לא הייתי עושה את בחיים .אבל בכל זאת זה מציק ליי מאוד ביום בייום אפילו שזה יראה מוזר לאנשים אחרים אבל לי זה מאוד מפריע מה אני עושה אולי זה בגלל הפרעה ??
    תודה מראש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה... - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/12/2010

    שלום. אני מאוד ממליצה לפנות לך לרופא פסיכיאטר/פסיכותרפיסט לצורך איבחון מעמיק.כלי לך לפנות למרפאה פסיכיאטרית ציבורית או פרטית ולקבל הדרכה וטיפול בבעייה.
    תצליח.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו