מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובל מדיכאון כבר זמן רבאלון13/12/2010
שלום לכולם אני בן 18... בשנתיים האחרונות אני מרגיש התקפי דיכאון בצורה חזקה, חוסר תקשורת עם בני אדם, חוסר רצון וחשק לעשות פעולות ופגישות עם חברים, וכו.. בחורף הדיכאון אצלי מתחזק אף יותר וזה פשוט בלתי נסבל.. והחלטתי שנמאס לי מזה... שמעתי שיש תרופות אשר עוצרות ומונעות דיכאון. הבעיה היא שאני לא רוצה שההורים של ידעו על זה מכיוון שלא יתמכו בי ולא יעזרו לי בטיפול ולכן אני רוצה שיעשה חשאי.. אני עוד שנה מתגייס והשאלה שלי היא האם אני יכול לקבל מרשם לתרופות נוגדות דיכאון בצורה עצמית בלי שהורים שלי ידעו על זה .. ?
תודה לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפנה באופן פרטי לרופא מומחה
שרון14/12/2010מגיע לך 3 פעמים בשנה התייעצות עם רופא מומחה דרך קופת חולים.
ואם אתה רוצה בלי שירשם בתיק ,אז תשלם לו מחיר מלא בערך 700 שח על יעוץ,ועל טיפול 500 שח, הוא יתן לך כדורים שמתאימים לך ותוכל לעדכן אותו איך זה משפיע
עליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובל מדיכאון כבר זמן רב - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/12/2010אלון שלום,
נסה לפנות לרופא משפחה אן לפסיכיאטר של קופת חולים. כל המידע הרפואי חסוי בהחלט.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חושב שטיפולים מיותרים בהחלט
אלון17/12/2010אני חושב שטיפולים פסיכאטרים להבחנת דיכאון מיותרים בהחלט.. אני מרגיש את הדיכאון בצורה חזקה ואין ספק שאני דיכאוני.. אני לא רוצה טיפולים שיעלו לי הרבה כסף בסך הכל רוצה רופא שיוכל ומוסמך לרשום לי מרשם תרופתי לתרופה נוגדת גיכאון באופן פרטי וחסוי כיוון שאיני רוצה שהוריי ומשפחתי ידעו כל כך מישהו יכול לעזור לי ? לאן אני צריך לפנות ? מה להגיד ?
אני רשום בקופת חולים של כללית! תודה רבה לכל העוזרים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

