טיפים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפים.
    אלכס
    13/12/2010

    אני לא אתחיל להרחיב יותר מדי על מה שעובר עליי אבל בסיכומו של דבר רע לי.
    מרגיש ריקנות כזאת,לפי דעתי הגורם העיקרי לכך הוא שבצורה מוזרה כלשהי,איכשהו הגעתי לגילי (שנות ה20)בלי ממש להתנסות בקשר רציני עם בחורה ומגע פיזי רציני.
    זה מוזר בגילאים 11-13 הכל התנהל כשורה..אני הייתי הראשון בין הילדים שהייתה לו חברה וכך חשבתי שזה ימשיך..ובכן..זה לא קרה ונשארתי מפגר מאחור בכל הקשור ליחסים עם נשים.אני כל כך מתקשה להאמין שאני במצב הזה זה פשוט מרגיש כ"כ סוריאליסטי בשבילי ובכלל כל הנושא הזה מוזר מאוד.
    זה לא שלא היו לי הזדמנויות לשכב עם נשים ולהיות איתם במגע פיזי,דווקא היו יחסית הרבה הזדמנויות אבל איכשהו זה אף פעם לא קרה,כאילו איזשהו כוח מונע מהדבר לקרות,אוליי "הכוח" הזה הוא בעצם אני שלא נתתי לזה לקרות..לא יודע..אבל אני יודע שאני רוצה שזה כבר יקרה זה מאוד מביך להיות בגיל כזה ושלא יהיה לך ניסיון עם נשים.

    למה זה לא קורה כבר?!
    אני אשתגע לחלוטין אם זה ימשיך ככה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש איזה טיפ או משהו ?

    אלכס
    13/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא נמנית על הרופאים...

    גגג
    13/12/2010

    היי
    אני לא נמנית על הרופאים כאן... אבל תראה כאן הרבה אנשים שסובלים מחרדה חברתית, והרבה פעמים החרדה מתבטאת בעיקר בקשר רומנטי ובאי היכולת לקיים אותו. אולי יעזור לך לאתר את הבעיה טוב יותר אם תשאל את עצמך אם הבעיה קיימת (במידה פחותה) גם בקשרים אחרים שיש לך עם אנשים ולא רק בעניין הזוגי, וא זתדע שזה עניין רחב יותר שהשאלה רומנטית היא רק השיא שלו.

    אני יודעת שאצלי, הקושי מתבטא (תלוי בתקופות) עם אנשים בכלל (מבוכה, נניח, כשכל אינטרקציה דורשת הרבה אנרגיה ושום דבר לא הולך טבעי...), ומגיע לשיאו עם בני זוג. ההימנעות הזאת מסיטואציות זוגיות הביאה אותי למבוי סתום... לא שזה עוזר, כי גם לי אין מושג איך לפתור את זה. בדרך כלל ממליצים על טיפול התנהגותי (CBT), ובמקרים יותר קשים יחד עם תרופות נוגדות חרדה, לפחות לתקופה מסוימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/12/2010

    אלכס שלום,

    יתכן וחסרים לך מיומנויות וכישורים שמאפשרים לקדם קשרים. מיומנויות אלה ניתן לשפר. ניתן גם ללמוד כלים נוספים שיעזרו לך. יחד עם מטפל בגישה התנהגותית - קוגניטיבית תוכל לבחון את הקשיים ולהתגבר על מכשולים.

    בהצלחה! 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו