קסאנגיס בשילוב רסיטל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קסאנגיס בשילוב רסיטל
    חן
    19/12/2010

    הפסקתי ליטול רסיטל לפני חודש,כי הרגשתי שיפור במצבי הנפשי. הפסקתי בבת אחת ולא בהדרגה ולכן הופיעו אצלי תסמינים של סחרחורות,בלבול וכאב בטן..
    כשפניתי לפסיכיאטרית שלי היא איבחנה זאת כחרדה ולא כתופעת גמילה מהרסיטל. לכן נתנה לי קסאנגיס ואמרה לי להשתמש בו ותוך שבועיים להוריד מינון.
    היום אני חושבת שאני רוצה לחזור ליטול את הרסיטל,אך יודעת שצריך לשלב בין הקנאגיס לבין הרסיטל.באיזה אופן?
    היום בבוקר לקחתי רסיטל וחצי כדור של הקנאגיס. האם להמשיך כך? מתי להפסיק את הקנאגיס?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קסאנגיס בשילוב רסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קסאנגיס בשילוב רסיטל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/12/2010

    שלוםץ כל הפסקה או הורדה של תרופות פסיכיאטריות צריך להיעשות בהדרגה, לפעמים מאוד בהדרגה. התסמונת של הפסקת הרסיטל יכול לכלול את אשר את כותבת. לוקח כ 10-14 יום עד שהדברים חוזרים לנורמה
    ניתן ליטול קסנקס ורסיטל. ברגע שתסמינים עוברים ויש שיפור במצב תורידי קסנקס גם בהדרגה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו