מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאוןא23/12/2010
שלום אני חייל ובעבר הייתי לוחם בצה"ל
כבר יותר מחודש אני נמצא באותו המצב שרק מתדרדר, נמאס לי מהכל, אני לא רוצה לאכול, לישון אני לא יכול כי כל הזמן מציפות אותי מחשבות על מה שהיה בצבא ואני רק בוכה במיטה בלילה עד שאני מתמוטט מעייפות ונרדם, בבית המצב טיפה יותר משתפר כי אני מרגיש פחות כלוא מבצבא, אבל כשאני מצליח להרדם אני לא רוצה לקום והרבה פעמים אני ישן 16 שעות ויותר ומהחברים שלי כבר התרחקתי. אמרו לי שאני לא אוכל מסודר והתחילו לי כאבי שיניים וכאבי ראש .כבר קרו הרבה מצבים שלא הגעתי לבסיס והייתי נפקד אבל המפקד החדש שלי וויתר לי...
נמאס לי מהכל, ונמאס מהצבא, ממפקדים, מללכת לקב"ן כל הזמן ולשמוע אותו חוזר על אותו דבר, הצבא לא התרשם שאני בדיכאון אבל פסיכולוג אזרחי כן, ואני מרגיש תלוי באוויר, הצבא קורא לזה כביכול קשיי הסתגלות וכרגע אני מחכה לעבור בסיס ואומרים לי שזה תהליך ארוך ובינתיים המצב שלי מתדרדר, הצבא לא רוצה לטפל בי תרופתית ואני לוקח טיפות רסקיו שלא ממש עוזרות מנסים כל הזמן להכניס אותי לחברה של אנשים ואומרים לי "אתה בצבא" ו"בינתיים אתה פה ואתה תעשה מה שאומרים לך" וזה מרתיח אותי , גם בחברה של אנשים שמכריחים אותי להיות איתם אני מרגיש שהם חושבים שאני חולה נפש ועצלן או משהו כשאני כל הזמן עם ראש מושפל ועיניים אדומות , פשוט נמאס לי מהכל ואני לא רוצה כלום, אני מרגיש שאף אחד לא עוזר ולא רוצה לעזור, חוץ מאמא שלי שהיא מחזיקה אותי ונותנת לי תקווה...
אני פשוט לא רוצה לעשות כלום ומרגיש עייף ובודד כל הזמן גם בצבא וגם בבית
סתם רציתי לשתף פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/12/2010שלום לך,
אני ממליצה לך לפנות לפסיכיאטר באופן פרטי. במידת הצורך, הוא יוכל לתת לך טיפול תרופתי מתאים.
תרגיש טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

