אני צריכה עצה או משהו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני צריכה עצה או משהו
    ת
    28/12/2010

    שלום,
    אני בחורה בת 26 ואני סובלת מדכאון וחרדה מאז היותי בת 8. בשנתיים באחרונות (קצת יותר משנתיים כבר) אני סגורה בבית לא מסוגלת להתמודד עם הסביבה ו לפגוש אנשים גם קשה לי לטפל בעצמי או להתנהל באופן יום יומי נורמלי.
    אני לוקחת ציפרלקס כבר 4 שנים או יותר במינונים שונים, ניסיתי תרופות אחרות אבל הם השפיעו עלי רע. אני הולכת לטיפול פסיכולוגי ו גם ניסיתי טיפולים נוספים כמו דיקור סיני אבל אני מרגישה שכלום לא עובד יותר.
    אני פשוט רוצה שהכל ייגמר הסיבה היחידה שאני עוד מנסה להבריא זה בשביל ההורים שלי שלא יוכלו להתמודד אם ו אני אתאבדת ו הם יודעים שזה מה שאני רוצה לעשות זה קשה להגיד לאבא שלך שכל מה שאת רוצה זה שישחררו אותך וייתנו לך למות אבל אני כבר עייפה מלהסתיר.
    קראתי הרבה לאחרונה על טיפולי ECT והייתי רוצה לדעת עוד על זה, האם זה מקובל בארץ? איך אני יכולה לגשת לזה? האם יש משהו שעבר את ש הטיפול ומוכן לייעץ? פשוט אני רוצה לדעת הכל על זה כל מה שניתן כולל סכנות ויתרונות.

    אני פשוט לא יודעת מה לעשות יותר ו זה נראה כרגע כמו התקווה האחרונה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריכה עצה או משהו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה עצה או משהו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    30/12/2010

    שלום. באתר של קליניקה שלנו (כתובת בראש הפורום) נמצא חומר על טיפול בדיכאון וחרדה , כולל ect
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו