מתוסכלת ומיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת ומיואשת
    שני
    29/12/2010

    שלום,
    אני בת 24 סובלת מחרדה חברתית ברמות מאוד גבוהות.לדעתי המצב שלי בין הקשים.אני כמעט לא עושה כלום לבד.כלומר עדיין תלויה בחברות,אמא ואנשים שיבואו איתי לכל מיני מקומות.יש לי המון חברות אבל אני לא מתרועעת בחברה.התחלתי טיפול פסיכולוגי לפני 3 חודשים בערך ואני לא מרגישה שיפור משמעותי. רציתי לדעת האם אנשים הצליחו לצאת מהמצב הזה.ז"א יש מקרים שאנשים עשו את כל הטיפולים וכלום לא השתנה?ודבר שני רציתי לדעת אם יש טיפול תרופתי יותר חזק מציפרלקס ומכל התרופות שנותנים לטיפול בחרדה חברתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת ומיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלת ומיואשת - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    02/01/2011

    חרדה חברתית מאוד שכיחה באוכלוסיה. היא נגרמת על ידי שילוב של גורמים ביולוגיים, אירועים שקרו בחיים ותורשה. המרכיב העיקרי של חרדה חברתית הינו חשש קיצוני משיפוט של אחרים או מהתנהגות שעשויה לגרום למבוכה או גיחוך. האדם סבור שכול העיניים מופנות אליו. מצבי חרדה מלווים בסימפטומים גופניים כגון דפיקות לב, הזעה, קוצר נשימה, וכו'. סובלים מחרדה חברתית נוטים להימנע ממצבים חברתיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה חברתית היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם או בלי תרופות. במהלך CBT ניתן ללמוד כיצד להגיב באופן שונה למצבים שמעוררים חרדה. הטיפול הינו קצר וממוקד. מאוד שיטתי ומבוסס על חשיפה הדרגתית ומצבי המעוררים חרדה. לגבי טיפול תרופתי תתייעצי עם פסיכיאטר.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו