מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון בצבאא31/12/2010
התגייסתי לפני כחודש לשירות קרבי (חיל השריון), ובתקופה הזאת אני נמצא בדיכאון, אני בקושי אוכל, לא עובר יום שאני לא בוכה בו, אני מרגיש רע, אני מרגיש תקוע, אין לי חברים, אין לי עם מי לדבר, אף אחד לא מקשיב לי, רע לי עם האינטנסיביות והלחץ ושאין דקה מנוחה ורע לי עם כל המסגרת הצבאי הזאת, ובנוסף גם הגעגועים לבית ולמשפחה הורגים אותי... זה הגיע למצב שאני מעדיף להפצע ולהגיע לבית חולים מאשר לבסיס ביום ראשון... אני מרגיש פשוט נורא ואין לי כוח לכלום, פשוט בא לי למות... אף פעם לא הרגשתי ככה, אני רוצה לנסות לעצור את זה לפני שזה יחמיר עוד יותר... הייתי פעמיים אצל קב"ן אבל זה לא עוזר, בגלל שאין לי בעיה נפשית הם לא יכולים לעשות כלום.... ואני ממשיך לבכות כל יום... בבקשה עזרו לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קב"ן
ארז01/01/2011אני מציע לך ללכת כמה שיותר לקב"ן אפילו איך שאתה יוצא ממנו לקבוע עוד תור עד שיבינו את המצב שלך. אתה יכול גם ללכת לפסיכולוג או פסיכיאטר אזרחי שיתן עליך חוות דעת אם אתה באמת סובל מדיכאון ואז יהיה יותר קל. אני הייתי בדיוק בדיוק במצב כמו שלך והקב"ן בסופו של דבר עזר לי אבל רק אחרי הרבה בעיות שעשיתי וריתוקים שעברתי, הקטע ובקרבי במיוחד הוא שינצלו אותך עד הסוף לצרכים שלהם כי אתה כוח עבודה בשבילם והמפקדים בקרבי לא ממש מאמינים בלב שלם בבעיות נפשיות ובקב"ן (חוויתי את זה על בשרי לצערי), קרה לי גם מקרה שכמעט הרבצתי לסרס"פ שלי מרוב שהעביד אותי בפלוגה וכולם ובמיוחד הוא ראו שאני במצב מעורער והחליטו להתעלם מזה...
בשורה התחתונה אפשר תמיד לעשות בעיות (לסרב פקודות וכד') כדי להראות שהמצב שלך באמת לא הכי טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי את אותה חוויה
שלמי03/01/2011ידידי היקר!!!
אינכבר יותר מ-20 שנה מחוץ לצבא ועברתי בדיוק את הסיוט שאתה עובר עכשיו.
ראשית זכור אתה לא לבד הרבה לפניך והרבה אחריך עוברים את אותם תחושות.
בקש שיחה אצל המ"פ ואם לא עוזר אז בקש שיחה עם המג"ד.
אל תיפחד מהם הם אנשים בדיוק כמוך.
הסבר להם את המצוקה הגדולה ואת מה שעובר עליך ואם תיפול על אנשים עם לב יש סיכוי שיבינו אותך ויעבירו לתפקיד קל יותר
חפש פרוטקציה משפחתית אצל מפקד גבוה בצבא שירצה לעזור יש להם כח בתוך המערכת להוציא אותך מהיחידה ולהעביר אותם בסמוך אליהם לתפקיד קל יותר.
נסה למצוא קשר לכרמלה מנשה הכתבת לענייני צבא יש לה הרבה השפעה.
אל תשאיר בבטן ספר להורים ולחברים על מנת שיעזרו לך להתמודד.
אם כל זה לא עוזר אל תוותר לך תוריד פרופיל על כל עניין ודבר אל תיתן להם להרוס לך את החיים בשום אופן.
זכור לא כולם מתאימים להיות חיילים וזה לא אומר שאתה לוזר.
יש חיים אחרי הצבא ואתה יכול להצליח בהם בגדול גם בלי להיות חייל למופת.
אם עדיין צריך עזרה מוזמן ליצור איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

