מה הלאה....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה הלאה....
    לירון
    01/01/2011

    אני סטודנטית.....בזמן האחרון אני לא ישנה טוב, אני בוכה הרבה בלי סיבה, אני מתרגזת נורא בקלות, נוטה לחולשה ופשוט הפכתי להיות אפטית לכל מה שלא קשור אליי
    המצב שלי בבית לא טוב ולפעמים אני מרגישה שכל האחריות על הכתפיים שלי.
    לא שיתפתי אף אחד עד עכשיו בהרגשות שלי כי אני לא בוטחת מספיק באף אדם אבל אני מרגישה לא יוצלחת...
    אין לי עניין יותר להכיר אנשים חדשים וכשפונים אליי אני לא מבינה למה הם בכלל רוצים לדבר איתי גם נמאס לי להעמיד פנים שהכל בסדר וטוב כשלמעשה הוא ממש לא.
    רציתי לדעת האם יש משהו שאני אוכל לעשות על מנת לשפר את מצבי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה הלאה....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הלאה.... - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    02/01/2011

    שלום. נראה שאת סובלת, מיואשת וחסרת תקווה. חשוב שתדעי שהאושר הוא בידיים שלך. נסי לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתפי מישהו קרוב בתחושותיך. טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
    אני מאוד ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו