מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבקשת עזרה לבנישמעיה פנינה02/01/2011
בני בן 20 מזה כ5 שנים סובל מדכאון ולא רוצה לחיות הוא עבר נסיון התאבדות וקשה לו לתפקד בחיי היום יום הילד לא עובד עשה צבא רק חודשיים הוא ילד מאוד אינטליגנט ומוריו בבית הספר תמיד אמרו לי זהו ראש הממשלה הבא של ישראל בעברו טופל בכדור שעשה לו עצבים שגרמו לו לשבור את הבית ואז נאמר שכדור זה לא מתאים לו ניסיתי שוב פסיכאטר אחר שאמר לי שהוא חותך ורידים סדרתי ולא צריך שום טיפול ובני אמר לי שפסיכיאטר זה מדבר רק לפי קווים מנחים ולא יותר והוא זקוק לעזרה אני מאוד נואשת ולא יודעת למי לפנות גם מפני הפחד של כול הטיפולים הפסיכיאטרים כדורים וכדומה ומה גם כשניסה לבקש עזרה בבית חולים ישר רצו להזריק לו זריקות מבלי לנסות לדבר איתו ולברר מה קורה בראשו בני מתחנן לעזרה ואני נואשת אנא עיזרו לי לעזור לבני רק לא דרך אישפוז וכאלה מפני שיש לי פחד מזה
אני מאוד רוצה אדם שידבר עימו קודם יבין אותו אך כול זה נגמר שוב בבקשת אישפוז וזה לא מתאים לי אני רוצה עזרה לא להרוס לבני את החיים
בבקשה עיזרו לו תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לדבר איתו?
גם04/01/2011שלום,
זה נורא תלוי במה בדיוק הוא מרגיש, דכאון חרדה וזעם זה לא מתמטיקה, אין נוסחאות של גורמים אל מול התרופות כתשובה.
ולא לכולם התרופות בהכרח עוזרות והמרפא עשוי לבוא ממקום לא צפוי.
אני צעיר, רק בן 25 אבל תמיד אומר שאני זקן בן 25 בגלל השנים שעברתי בעבר בהתמודדות עם דיכאון קליני והתקפי חרדה וכן, גם התקפי זעם שתודה לאל הצלחתי לווסת אותם אל מול רהיטי הבית בלבד :)
לא הובהר מה בדיוק יש לו, האם הדכאון בה במתוך תחושת חולשה דוגמת "אני אפס, אני כלום" או הרגשת סלידה מהסביבה וחוסר יכולת/רצון להשתתף במה שמכונה ע"י רוב האוכלוסיה "חיי יום יום", או אולי פשוט דכאון ועצב כבד ללא שום הסבר פירוש או סיבה
כזה שהוא פשוט שם, חונק, כזה שהפתרון היחיד (לדעתו) היא חתיכת וורידים..
תשאלי אותו ובמידה והוא יוכל לכתוב לי, בין אם זה שורה לבין אם זה שלושים עמודים,
אשלח לך כתובת אימייל שאוכל להתכתב איתו כצעד ראשוני. לפעמים לא רוצים לדבר עם מישהו מומחה אלא פשוט עם בן-אדם שמכיר וחווה דברים מאותה הסביבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוך נסיון
אמא14/06/2011אני אמא לילד בגיל 24 שעבר מה שאת מתארת לגבי בנך ומה שתיארת לגבי הפחד שלך מאשפוז.אז ככה,הבן שלי עבר מיד שסיים את הצבא ארוע גדול כי דחיתי ופחדתי מאשפוז ל כל מה שעשיתי לעזור לו עד שאושפז זה ,הומאופטית,טליפולים אלטרנטיבים ועוד...העיקר שלא יגיע לאשפוז מה בעצם קרה? דחיתי את האשפוז ע"י כל הטיפולים שבעצם לא התאימו למקרה ..יום אחד הוא פשוט קרס אי אפשר היה שלא לאשפז אותו .
מה אני מנסה להגיד לך לא בהכרח ולא תמיד אין מנוס מאשפוז אך על הזמן שהוא סובל חבל מאוד .מציעה לך להפגש עם פסיכיאטר לספר לו את הבעיה של הבן ואת הפחדים שלך ולשאול מה הוא מציע אולי הבן יקבל טיפול תרופתי שיעזור לו ולא יהיה צורך באשפוז.לגבי אשפוז ,הבן שלי אושפז קיבל טיפול נכון יחס הולם ותהליך החלמה איטי אך רואים התקדמות היום הבן חזר לחיות חיים כמעט כמו כולם רק שהוא צורך כדורים .מאחלת לכם הרבה בריאות מוזמנת לפנות אליי במייל אשמח לעזור RS1012@ WALLA.COM* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

