שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    קארין(כינוי)
    11/01/2011

    שלום,אני בת 28 ..אני מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאול.
    אוף..אני לא יודעת מאיפה להתחיל,אני מיואשת נורא!
    טוב,אז אני חושבת שהיה לי דיכאון בערך מגיל 17 ,אך לא ידעתי שיש לי את זה וגם לא הרגשתי.
    לפני שנה התפרץ לי ממש ..וטופלתי אצל מישהי שמטפלת רוחנית וגם דימיון מודרך ובמקביל לקחתי ציפלקס במינון נמוך.
    עד עכשיו זה עבר..והתחלתי לחשוב על הרזיה ,כלומר כל חיי היתי לא רזה ולא שמנה ,אלא קצת מלאה..והתחלתי לפנות למאמן כושר שהוא דיאטן..עשיתי לפי התפריט שנתן אכילה וכושר הייתי פצצה בעננים!! ואחכ חודש וחצי שוב התחלתי בהרגל של בולמוס אכילה מטורפת..כלומר אני מסוגלת לחסל הכל ולמרות שאני מפוצצת באוכל,לא יעזור לי...וכך עליתי במשקל שיא...כך זה נמשך כבר 4 פעמים.
    אני לא יודעת מה הסיבה,דיכאון,הפרעת אכילה...עכשיו אני מטופלת אצל פסיכותפרטית..האם ההשמנה נובעת מדיכאון,מהפרעת אכילה??מה בדיוק גרם לי לזה שמנסה כל הזמן להרזות ולא מצליחה?אני מרגישה שמשהו שולט בי..קשה לי להסביר במילים.וגם עכשיו אני חוזרת לקחת את הציפלקס כדי לאזן ולחזור לתפקד.
    אז מה אני עושה כדי להרזות??אולי לא פניתי לפורום הנכון?אז לאיזה פורום לפנות?
    האם אני צריכה לשנות הרגלי חשיבה להרזיה?למי עליי לפנות בתחום זה?
    והאם כדאי לי כבר עכשיו לטפל בהרזיה לפני שההשמנה תחמיר עם הזמן?או קודם לטפל בדיכאון והפרעת אכילה ורק בסוף ההרזיה?

    סליחה על המכתב הארוך...אודה לך מאוד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף אחד לא עונה לי??

    קארין(כינוי)
    17/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/01/2011

    שלום לך,

    ללא ספק קודם כול יש לטפל בדיכאון והפרעת אכילה. יתכן ואכילה נכולה והגברת אקטיביות יעזרו לך להתמודד גם עם שתי ההפרעות וגם יעזרו לף לשמור על משקל תקין. בנוסף, חשוב לציין כי לעתים קרובות דיכאון ובולמיה קשורות להעדר כלים וכישורים להתמודדות עם תסכולים בחיים, כאשר אוכל הווה פיצוי על רגשות שליליים. כלים להתמודדות יעילה ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT בנוסף לתרופות ובלעדיהן הוכיח את עצמו מבחינה קלינית ומחקרית כטיפול יעיל ביותר לדיכאון ולהפרעות אכילה.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    קארין(כינוי)
    24/01/2011

    לד"ר אירנה שלום,
    תודה על התשובה,רציתי לומר שכעת שהרופאה נתנה לי כדורים סרטרלין שזה 100 מ"ג.
    במקביל אני מטופלת אצל פסיכותרפית,זה עוזר לי...
    כבר משבוע לשבוע יש קצת שיפור...
    אז תודה,יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו