דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    שירי
    13/01/2011

    שלום יש לי ילדה בת 36 נשואה + 2 מיזה שבועיים היתה לה היתנהגות הפרקטיבית הי לא היתה יושבת היתנהגות הילדים היפריע לה שקודם זה לא היה מפריע ואפילו רצתה להרביץ להם לא יכלה ליראות ליכלוך ולא רגוע זה היה שבוע אחרי זה פיתאום קיבלה התמוטטות
    עצבים וחולשה בגוף הי גננת היפסיקה לעבוד לא טיפלה בילדים לא בישלה היתה ניסגרת בחדר בחושך לא יכלה לישמועה רעשים חולשות איומות חרדות פחדים אנחנו ההורים
    שלה טיפלנו בא היתה בבית חולים עשו לה בדיקות דם ואמרו שהכול בסדר היתה אצל פסיכיאטר שנתן לה רמוטיב ואלפריד להרגע אבל זה לא עוזר הי ממשכה בחרדות ופחדים
    ואתכפי חולשה חזקים רק כשהי מיתעצבנת מיכלום אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו לי תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    15/01/2011

    לשירי שלום. הדרך היעלה ביותר להתמודד עם עצבנות, התפרציות וחוסר סבלנות הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית (CBT) בשילוב עם ביופידבק. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ובמהלכו תלמדי כלים ומיומנויות של שליטה בעצבנות, התפרציות וחוסר סבלנות בהווה וגם לטווך הארוך.
    תדברו ע רופא מטפל של בתך יכול להיות שצריך להחליף את רמוטיב.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו