קצת התפרקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת התפרקות
    שגדכפ
    22/01/2011

    שלום. אני בן 19 ואני חייל.
    בדר"כ כשאני בדיכאון ואני מרגיש מן צורך להתפרק אני זורק דברים, מרביץ לקירות, או פותח פנקס רשימות ומשחרר קיטור.
    אני בדיכאון כמה שנים טובות אפשר לומר. ועם הזמן השתפרתי קצת בלהיות פתוח לגבי הדיכאון שלי. כרגע אני במצב שאני פשוט אומר לחברים שלי "וואי אני בדאון אחושרמוטה".
    אבל אני לא יכול להיכנס איתם לפרטי הפרטים שמאחורי ההרגשה המכוערת שלי.
    לא מצפה מההודעה הזאת לכלום. סתם רציתי לעשות את מה שאני עושה בפנקס רשימות רק עם איזשהו פידבק אנושי.
    אני בתחושת בדידות נוראית. הבטחון העצמי שלי שואף לאפס. גם אם מישהי מראה לי איזושהי חיבה אני מפחד מכדי להגיב. לא היה לי קשר רציני עם אף אחת כבר שנים. אני מרגיש בדידות מאוד עמוקה. עצם המחשבה שמישהו יקרא מה שאני כותב מקשה על פתיחות, אפילו אם אני עושה את זה בלי שמות.
    אני רוצה למות אבל אני לא רוצה להתאבד. אני מאמין שהרגע הזה עלול להגיע.
    אני לפעמים שוקל לצאת מהצבא כדי לעשן חשיש למרות שאני לא יודע אם זה באמת יעזור. לפני שבוע היתי אצל פסיכיאטרית שהמליצה לי על תרופה מסויימת. עוד לא הספקתי להראות את ההמלצה לגורם צבאי. אני הבנתי שתרופות זה בעיקר תופעות לוואי מזוויעות וטשטוש רגשות יותר מאשר שיפור.
    אני חיי ברמת גן. במרכז. אני מסתכל על האורבניות הזאת והיא מדכאת אותי. העולם בחוץ אפור וקר ומגעיל. אני לא מבין איך אחרים לא רואים את זה כמוני. זה מין עולם שמתודלק על עצבות ועל סבל. אני מרגיש שיש בי הרבה פוטנציאל בהרבה תחומים אבל כל פעם שאני מרגיש טוב ויש לי מוזה ויש לי רעיון לסרטון/אנימציה/סרט/שיר/תסריט וכיו"ב לאחר כמה ימים אני חוזר לדיכאון ואין לי חשק לעשות כלום וזה כמו חסם של אנרגיה. אני מסתכל על החיים שלי ורואה בזבוז רצוף של זמן. זמן שיכולתי ללמוד לעשות דברים, לעשות דברים, לזיין, לאהוב. כלום. רק התעסקות בלמה אני מרגיש איך שאני מרגיש. וכמובן שעד היום לא קיבלתי אף תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת התפרקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי...

    מ
    22/01/2011

    שלום.
    אני לא יודעת אם זה יעזור, אבל ההודעה שלך מאוד נגעה ללבי,
    הסיבה היא שכשהייתי בגילך חוויתי את העולם בדיוק כך, כפי שאתה מתאר,
    הייתי נתונה באבל תמידי על חוויות נעורים שלא היה לי בהן חלק וסבלתי מאוד.
    כל מה שאני יכולה להגיד זה שהיום, 10 שנים אחרי, אני אוחזת בחיים מקסימים שבניתי לעצמי בשתי ידי.
    דברים משתנים.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואיך זה עבר?

    שגדכפ
    22/01/2011

    מה גרם להרגשה לעבור? סתם עם הזמן או שהיה איזה משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    מ
    23/01/2011

    זה לא בדיוק עובר, פשוט אני השתניתי,
    אל תבין לא נכון, הייתי בהרבה מקומות נמוכים,
    היו לי מטפלים שונים, טובים יותר וטובים פחות, התחלתי ללמוד, הכרתי חברים, צברתי ביטחון עם בחורים,הקפתי את עצמי באנשים שאני אוהבת ועשיתי כמה שיותר דברים שאני אוהבת לעשות,
    אני חושבת שגם היציאה מבית ההורים היתה מאוד חשובה,
    הקושי הגדול ביותר היה באמת תקופה של דיכאון, חוסר יכולת לתפקד, לצאת מהבית, לעבוד.
    ברגע שצלחתי את זה (זה לקח איזה שנה שנתיים), וכבר הייתי מסוגלת לבחור ולעשות, אז הגיעה הצמיחה בעצם.
    הרבה דברים טובים שקרו לאחרים בגיל ההתבגרות קרו לי בגיל יחסית מאוחר. צריך לקבל את זה בחמלה, לכל אחד יש את הקצב שלו, כל אחד בא ממקומות אחרים.
    מאחלת לך רק טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו