שאלה חשובה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה!
    ES
    23/01/2011

    שלום, אני סובל מדיכאון כבר שנתיים עברתי שני אישפוזים ניסיתי כמעט את כל סוגי הכדורים שרובם לא עזרו ומה שעזר לא הביא הצלחה של 100 אחוז אומנם זה הקל עליי בתפקוד היום יומי אך עדיין לא החזיר לי את ההנאה שבחיים ולא שום עניין.
    כרגע הרופא המטפל שלי מציע ECT.
    שאלה א: אם אנסה לחיות בלי הכדורים ואתמודד עם המצב לבד יש סיכוי שהמוח יאזן את עצמו באופן טבעי אחרי זמן מה ואחזור למצב הבריא שלי?
    שאלה ב: מה הסיכונים בנזעי חשמל והאם לאחר הטיפול שוב אצטרך תרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/01/2011

    שלום לך,

    פסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית הוכיחה את יעילותה כמו הטיפול התרופתי. כלים שלומדים ב CBT מאפשרים שליטה בדיכאון בהווה וגם לטווח הארוך. גם נזעי חשמל הינו טיפול יעל מאוד לדיכאון. תופעות לוואי עיקריות של ECT פגיעו קוגניטיבית (פגיעה בזיכרון לטווח הקצר). תקופה מסוימת אחרי טום הטיפול תופעה זו אמורה לחלוף. הטיפול מורכב מסודאן של 12-20 טיפולים ולאחר מכן טיפולים לצורך תחזוקה בהפרשי זמן רחוקים זה מזה. מידע נוסף על CBT,ECT וסוגים אחרים של טיפול בדיכאון (כרייה מגנטית למוח TMS) ניתן לקרוא באתר של מיינד קליניק.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו