מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון שלא נגמרליאור(כינוי)25/01/2011
אני היום בן 20 וכבר מגיל 17 אני סובל מדיכאון , טופלתי בכדורים והפסקתי וחזרתי , כל מיני דברים קרו מאז , והיום אני לוקח אנפרניל 200 גרם ביום וקלנסופם חצי כדור בבוקר וכדור בערב , נמאס לי מהפסיכיאטר שרק רוקן את החשבון בנק שלי , הייתי אצלו לפחות 100 פעמים בלי להגזים , הייתי בסך הכל אצל 15 פסיכולוגים ופסיכיאטרים מכל המינים והסוגים , אני עובד , עד ארבע בצהריים , אבל אני כל הזמן מתוח עצבני , לא רגוע , לחוץ מכלום ,לא מוצא את עצמי , קשה לי להירדם קשה לי לקום , אחת לשבועיים או שלשה אני שותה אלכוהול ורק אז אני מחייך וכיף לי , אני יודע שזה לא טוב , בכל זאת אני לא יכול להתאפק , זה הזמן היחיד שיש לי חיוך על הפנים , חוץ מזה כל הזמן המחשבות שלי דיכאוניות ואובדניות , אני רק חושב הלוואי והיה מישהוא שבא לדקור אותי , אני בעצמי בחיים לא אתאבד כי זה מפחיד , אני מאוכזב מהמשפחה מהחברה מהכל , אני חי בעל כורחי , אני מכור לסיגריות ולאינטרנט ולטלוויזיה , חדשות וכל זה , ככה אני מבלה את כל שעות הערב עד שאני מגיע למיטה מתוסכל ובוכה , כבר הרבה זמן שאני לא כותב בפורומים כי גם זה לא עזר לי , אז אני בסך הכל מפרק כאן את ליבי שהוא כבד , תודה ואם יש לכם עצות אז תודה מראש , חיים נעימים ויפים לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון..ליאור
אמא של...29/01/2011ליאור יקירי,
אני אמא לילדה בת 21 שסובלת מהתופעות שהזכרת עקב נטילת סם.
היא מטופלת כיום בתרופות שהפסיקו את ההזיות ומעלות קצת את מצב הרוח, אך התופעות שכתבת שאותן אתה מרגיש ,נמצאות גם אצלה.
היא לא עובדת,מפחדת מקשר עם אנשים,כל החברים שלה התרחקו כי היא לא ממש נותנת להתקרב.
היינו כבר אצל 3 פסיכאטריים שונים ,היא בטיפול פסיכולוגי שלא ממש מוביל לתקווה.
היום בחיפוש באינטרנט,נתקלתי בטיפול בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית ואני הולכת לנסות גם את זה בתקווה שזה יועיל ויוציא אותה מהפחד,דיכאון,עצבות...
זה הכי גומר אותי,לראות אותה עצובה ומפוחדת,מנערה אקטיבית,שמחה,פעילה ומוכשרת הפכה לשבלול מסוגר בעצמו.
אולי תנסה גם אתה ?אל תאבד תקווה!אני מאמינה.חייבת להאמין.
אהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ליאור29/01/2011מקווה בכל ליבי שביתך תחלים במהרה , אולי הטיפול הזה יעזור , אבל אני כבר ניסיתי את זה , שילמתי 100 יורו לשעה טיפול והייתי 5 פעמים והתוצאות לא משהוא , אבל זה לא אומר כלום , עדיף לנסות בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אירנה נתנאל
ליאור02/02/2011אפשר לקבל תשובה בבקשה? חוץ מזה יש לי עוד שאלה , נמאס לי מתופעות הלוואי של התרופה , מתי אני יכול לדעת אם אני יכול להפסיק איתם ? כי לדעתי הם בכלל לא עוזרים לי הם רק מזיקים לגוף , תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אירנה נתנאל - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011תופעות לוואי בדרך כלל חוחלות בהמשך הנטילה כאשר הגוף מסתגל לכדור.
ברגע שתפתח שליטה מירבית על מצבך יהיה ניתן לשקול הורדה הדרגתית של הטיפול התרופתי. עד שלא הושגה שליטה מוטב שתמשיך ליטול את התרופות כפי שהרופא המטפל הנחה אותך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדכאון אצל ילד בן 17
מור08/03/2011הבן שלי בן 17ונמצאע במצב דומה כבר יותר משנה וחצי, ניסיתי כבר הכל, כדורים טיפול פסיכולוגי. טיפול סיביטי. ועדיין אין שיפור. הייתי רוצה שיהיו קבוצות של ילדים באותו מצב שישתפו אחד את השני, כך הם יוכלולמוך ולשתף אחד את השני. יש מצב לארגן קבוצותתמיכהלאנשים בדכאון בגילאים צעירם ולהוציא אותם מהמעגל הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון שלא נגמר - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011שלום לך,
צר לי לשמוע שתקופה ארוכה שאינך מצליח לאזן את מצבך. כדי להגיע לתוצאות נדרשת עבודה עצמית קשה ומפרכת. בכי ורחמים עצמים לא עוזרים. נסה לבנות סבר יום מובנה וקבוע שכולל הגברת אקטיביות, עיסוק ספורטיבי, פעילות חברתית והשקעה בתכום עניין כולשהו. כל זה ימלא את החיים שלך בתוכן ויביא אותך למקום יותר טוב. ניתן ללמוד לחיות חיים טובים, מלאים ואיכותיים. האחריות על כך מוטלת עליך. תתחיל בצעדים קטנים. שום טיפול ואף מטפל לא יכולו לעשות את העבודה הזו במקומך ואם לא תקח אחריות אף מטפל לא יעזור. כול עוד שהינך מחפש פתרונות חיצוניים, קלים ומהירים לא תוכל להתקדם ומצבך עלול להחמיר. לכן, הפתרון הוא לקחת אחריות אישית על תהליך ההחלמה שלך, לבנות תוכנית ולהתקדם בצעדים קטנים. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

