עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!
    אנונימי
    05/02/2011

    אני כמעט שלושה חודשים לא יוצאת מהבית , מצב נפשי גרוע ביותר , כל הזמן במיטה ,,
    פסיכיאטר שביקר אותי בבית המליץ על לוסטראל ..(לפני כשבוע)
    אני שואלת אם זה מספיק חזק , המצב שלי נורא קשה .. הרופא הציע זיפרקסה בנוסף
    אני לא יודעת מה לעשות , אני מרגישה נורא מאשימה את עצמי ואת האחרים על המצב הזה , אני לא מסוגלת לעשות כלום ...
    האם הוספת זיפרקסה תעזור , האם הטיפול מספיק טוב . אני רוצה לצאת מזה אני מרגישה נורא .... אני מרגישה שהרסתי לעצמי את החיים , נטשתי הכל : העבודה הלימודים , החברות , הכל ......
    מה אפשר לעשות ????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/02/2011

    שלום לך,

    אני מציעה שתתחילי ליטול את הטיפול התרופתי כפי הרופא המליצה לך ותבחיני את ההשפעה. במידה וכעבור כשבועיים לא תרגישי שיפור אפילו מועט, תפני שוב לרופא. בדרך כלל, ההשפעה המלאה של התרופה מורגשת בין 4 ל 6 שבועות על המינון הטיפולי. לא להתיאש. עליך להתחיל לשקם אתץ עצמך. נסי לקום מהמיטה. השכיבה לא מחזקת אותך אלא רק מחלישה ומרוקנת את כוחותיך. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך. במהלך הטיפול ניתן לבנות תוכנית הדרגתית בה תוכלי להתקדם בצעדים קטנים תוך פיתוח מיומנויות של שליטה במצבך בהווה וגם לטווח הארוך.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו