עזרה בתשובה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בתשובה דחופה
    אנונימית ח
    07/02/2011

    אני אם ל-3 גרושה ועברתי 3 שנים של גיהנום עם הגרוש והילדים שחולים כל אחד בבעיה שלו אני אישה חזקה ובלבוסטית ומצאתי את עצמי נתונה לפחדים לא יצאתי מהבית הורידים קופצים לי בכל הגוף אני בוכה עוברת סטרסים חזקים וכאבים בגוף טופלתי בטרנקסל שעכשיו כבר לא בקופה ולמען אחרי חודשיים חלה ההשפעה של הכדור ועכשיו הרופא העביר אותי לקלונקס ואחרי שקראתי את התופעות לוואי של התרופה נכנסתי לפחדים גדולים יותר והחלטתי לא לקחת בכלל וליטול 3 ואבן ביום על מנת להרגיע את הגוף מה לעשות אני פוחדת לקחת את הכדור הזה בבקשה עיזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בתשובה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בתשובה דחופה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    10/02/2011

    שלום. תפעלי לפי הנחיות הרופא, הן טובות. הפחד שלך מתופעות לוואי והתמכרות מקלונקס התמכרות הנה תופעה שמופיעה כאשר האדר נוטל כמויות הולכות וגדלות של תרופה כמו קלונקס. לקחת כדור או שניים של 0.5 למשך מספר חודשים לא גורם להתמכרות אלה להתרגלות. אז צריך לרדת בהדרגה מהתרופה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו