מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני חושב שאני בן אדם דיכאוניאלון09/02/2011
שלום לכולם, אף פעם לא הייתי בן אדם מאושר אם מסתכלים על זה ככה אבל אף פעם לא התייחסתי לזה כאל דיכאון ותמיד השארתי את זה בצד, בשנתיים האחרונות הדיכאון התחזק אצלי (אני בן 18 ולומד בתיכון בכיתה י"ב) אני רוצה לציין שהדיכאון אצלי החריף והוא מתבטא בדברים הבאים: חוסר חשק ורצון לדבר עם החברה הסובבת אותי, אני לא צוחק ולא מחייך כמעט אף פעם, אני מרגיש שאני רוצה להיות בודד, אני חוזר הביתה וישר הולך לישון או לשחק במחשב, הפעילות ספורט שזה הדבר היחידי שהייתי אוהב גם אותו אני מרגיש שנעלם ממני, אני כל הזמן חושב מחשבות רעות אין לי כוח לכלום פשוט לכלום ואני מרגיש פשוט חרא, סליחה על התיאור. אני מרגיש שהזמן חולף במהירות ושום דבר לא מתקדם ואני תקוע בבועת דיכאון שלא חולפת לה. אני כל הזמן עצבני ומתעצבן בקלות.
בנוסף לדיכאון אני מרגיש כמו מן תחושבת בילבול כזאת אני לא מפוקס על עצמי ואני מרגיש גם מן סחרחורות כאלה.. החלטתי לשים לזה קץ וקבעתי תור לפסיכיאטר בקופת חולים כללית. אני רוצה להגיד שזה פשוט ביזיון מה שהולך שם חיכיתי לה חצי שעה בטלפון עד שהיא תועיל בטובה להתפנות אלי ושהיא התפנתה היא אמרה לי להשאיר את המספר פלאפון שלי ומתי שהפסיכיאטרית תוכל היא תתקשר וזה היה לפני שבוע כבר ושיחת טלפון אחת לא קיבלתי. ביזיון.. אני מרגיש ששום דבר לא מתקדם והכל פשוט חרא... אני רוצה להעביר ביקורת חריפה על הרפואה שלנו בישראל שלא מטפלת בנושאים שלפי דעתי בין הכי חשובים..
מחשבות אובדניות אין לי כי אני לא בן אדם שמוותר בכל כך קלות אבל אני מרגיש אני לא יכול לחיות ככה ואני בעוד שנה מתגייס לצבא ואם עכשיו זה לא מתפוצץ אז בצבא זה יתפוצץ ואני רוצה למנוע את זה..
הפסיכיאטרית לא חזרה אלי כבר שבועיים ועד שהיא תחזור יהיה עוד זמן מה אתם ממליצים לעשות ? מה דעתכם על מה שאני מרגיש ? אשמח לחוות דעת וביקורת.. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני חושב שאני בן אדם דיכאוני - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011שלום. צר לי על רגשתך . לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול. אתה יכול לפנות לתחנה לבריאות הנפש (תב"ן) באזור מגוריך (טיפולים חינם) או לקליניקה פרטית (קיימים החזרים כספיים)
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לנער בן 18
נוניים11/02/2011אני לא אשת מקצוע אבל מה שאתה מתאר נשמע בדיוק כמו דכאון. חשוב שתמצא מישהו לדבר איתו מיידית - אולי הורים או אחים או חבר טוב? שהם ילוו אותך לפסיכיאטר אפילו פרטי אם ישנה אפשרות כדי שלא תשאר עם הדבר הזה בלי שום טיפול. לבד זה מאוד קשה לעשות את הצעד ולכן עדיף שיהיה מישהו שיהיה מודע למצבך ולתחושותיך הפנימיות הקשות.
מבינה אותך כל כך מזדהה ומאחלת בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

