מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצילו.ים12/02/2011
אני מאוד מזדהה עם מה שאלון כתב. בדיוק רציתי לכתוב לכם וקראתי ורציתי לדעת אם זה באמת דיכאון
גם אני אף פעם לא החשבתי את עצמי בתור בן אדם מאושר, אבל בשלש שנים האחרונות זה החריף.
אפילו שקעתי בהפרעות אכילה בעקבות הדכאון והריקנות התמידית בחיים שלי...
אני לא משדרת יותר מדי דכאון בביהס , ז"א אני כן מחייכת וצוחקת ורוצה לחיות את החיים
ומצד שני אני לא מסוגלת לעשות את זה
אני כל כך רוצה לאהוב את החיים, לרצות לצאת ולבלות עם חברות שלי, וכל מה שיש לי בראש זה שאני לא מספיק טובה
שאני מפגרת, משעממת, ושכולם שונאים אותי . אני מרגישה שאני פשוט הבן אדם הכי בודד בעולם
שלא משנה מה אני אעשה, לעולם אני לא אהיה מאושרת ולעולם אני לא אסתפק במה שיש לי. הדבר היחיד
שאני עושה ואוהבת לעשות זה פעילות גופנית והתעסקות באוכל וגם את זה לקחו ממני...
מותר לי לעשות רק פעם בשבוע ספורט, הדבר היחיד שאני באמת מתגאה בו,
כל שאר הימים אני פשוט בוכה מהרגשה של הלבד הזה. לא יודעת איך נכנסתי לזה, אבל כל כך הרבה פעמים
אני מרגישה שכולם מתקדמים ועושים עם החיים שלהם דברים ורק אני נשארת מאחורה,
כמו ילדה קטנה ומטומטמת שאף אחד לא באמת חושב עלייה... שכולם כבר מתאהבים, ואני רק חושבת על זה שמי ירצה להיות עם מישהי כמוני
יש בי צד שאומר שאני אחלה ילדה, ויש בי צד גדול שאומר שאני הילדה הכי חסרת בטחון ומטומטמת בעולם הזה,
ושמגיע לי למות.
אני בת 17
וכן יש לי מחשבות על מוות... או לפחות ניסיון להתאבד שאנשים יבינו שאני לא בסדר. אני ממש צורחת לעזרה.
ואני מפחדת מכדורים נגד דכאון כי אמרו לי שזה משמין ואני כל כך לא רוצה!
מה לעשות? אני באמת מרגישה שאני רוצה להעלם מהעולם הזה... פשוט רע לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להגיד
ים12/02/2011רציתי לציין
שאני לא רוצה למות. באמת שלא. אני רוצה לחיות ולאהוב את החיים
אבל אם זה לחיות ככה, אז עדיף לא לחיות
אני יודעת שאני לא אנסה להתאבד, הכי רחוק שאני עלולה להגיע אליו זה לחרוט על עצמי(כבר נעשה) כדי להכיר בסבל שלי... וכדי שיראו שרע לי ושאני זקוקה דחוף לעזרה!
שאני לאיכולה יותר!
אני מלווה בפסיכולוגית אבל לא ממש מצליחה להפתח עד הסוף בקטע הזה..
ושוב, חשוב לי לדעת בקשר לכדורים- זה באמת מעורר תאבון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להגיד - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל21/02/2011ים שלום,
ללא ספק את זקוקה לעזרה של איש מקצוע. בנוסף, חשוב לציין שלא כול התרופות נוגדות דיכאון משמינות. למשל, ציפרלקס לא רק שלא משמינה, היא אפילו מדכאה תאבון.
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יכול לומר לך שסימבלטה לא משמינה
אבי25/02/2011אפילו ירדתי איתה כמה קילוגרמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

