גמילה מלוסטראל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מלוסטראל
    מיקי
    17/02/2011

    ערב טוב,
    אני בן 33
    עקב ארוע טראומתי שעברתי לפני 8 חודשים.- הוצאת גידול שפיר מהמוח התחלתי לצרוך לוסטרל. עם צריכת הלוסטרל בהדרגה התחלתי להרגיש טוב מבחינה פיזית והסחרחורות כמעט ונעלמו. עם הגדלת המינון החלו תופעות לוואי קשות כגון כאבי בטן ובעיות שפיכה. החלטתי בעיצה עם הפסיכיאר להפסיק את התרופה בהדרגה.

    סה"כ צרכתי את התרופה כ- 3 חודשים. מאז הפסקת התרופה אני מרגיש זוועה!
    סחרורחות, עייפות,מסטוליות .... לא הייתי משוכנע ממה נובעות ההרגשות שלי והיום קיבלתי תשובה חד משמעית שיחסית לניתוח המורכב שעברתי אני מאוזן הורמונלית ולכן לא צריכות להיות בעיות מיוחדות.

    אני מחזיק אצלי מרשם לפריזמה אותו נתן לי הפסיכיאטר.

    עשיתי שעורי בית ואינני מוכן להמשיך לצרוך את התרופות מהסוג הזה.
    1. אני מבין שאני נמצא בתהליך גמילה. כמה זמן הוא עשוי להמשך?
    2.מהן הדרכים הטובות ביותר לקידום הגמילה.אמשח לטיפים.
    3. האם קיימות תרופות אחרות אולי בתחום האלטרנטיבי שיכולות לעזור לי בתקופה הזו?

    * פרט חשוב שלא ציינתי היא העובדה שאני סובל מאו.סי.די. בעקבות הניתוח הסרטים והחרדות גברו. חשוב לי לציין כי הלוסטרל לא עזר לי בכלל בנושא החרדות והסרטים.

    סליחה על המייל הארוך,

    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מלוסטראל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מלוסטראל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    19/02/2011

    שלום
    הפסקה של לוסטראל יכולה לתת תופעות לוואי לא נעימות כולל הדברים שאתה מתאר. בדרך כלל יורדים לחצי כדור ל 10 ימים ואז אפשר שבוע נוסף של חצי כדור יום כן ויום לא. ואז מפסיקים. צריך לקחת בחשבון שלפעמים המצב בקליני שטופל בעזרת התרופה יכול לחזור בשנית . כדי שתתייעץ עם הרופא.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה נוספת

    מיקי
    20/02/2011

    ראשית תודה
    שנית, האם מחובתי לעדכן את הפסיכיאטר על הפסקת הטיפול עימו? לא משהו אישי נגדו כמובן.
    הפסקתי את הלוסטרל בתאום מולו והוא כבר רשם לי מרשם לתרופה הבאה פריזמה.

    אשמח לפנות לכיוונים אחרים ולא לצרוך תרופות מהסוג הזה למרות הסבל הרב בו אני נמצא כעת.
    אני מאמין שזו ירידה לצורך עליה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו