חרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה
    נור
    19/02/2011

    אני אישה חרדתית לפני שנה התחלתי ליטול רוליבן פעמיים בים וציפרלקס 10 מ"ג
    אני מצבי השתפא אבלא לגמרי מדי פעם יש התקפי חרדה במיוחד בשעות הבוקר.
    ניסיתי להגמל מלוריבן ע"י כך שהורדתי את המינות לחצי כדור אבל לא יכולתי מיד הרגשתי שהתסמינים חוזרים.אני מרגישה עצמי תקועה עם התרופות ואינני מסוגלת לחיות בלעדיהם<<<פניתי לפסכיאטר ואמר שאין מה לעשות אשאר עם התרופות כל החיים.השאלה שלי איך אני יכולה להיגמל מלוריבן ,האם יש תרופה אחרת שיכולה לעזור לי מבלי להמכר אליה כי אני מרגישה שהציפרלקס לא ממש עושה את העבודה
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    21/02/2011

    נור שלום,

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה הינה לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר ללמוד כלים לשליטה בחרדה. כלים אלה עוזרים למנוע התדרדרות של המצב במידה ורוצים להפחית או להפסיק טיפול תרופתי. ציפרלקס, תרופה מצויינת, לא ממכרת והוכיחה את עצמה כיעילה מאוד. יתכן ויש צורך לעלות את המינון. כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו