האם חרדה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם חרדה?
    גלית
    01/03/2011

    בת 41 נשואה+, אני חווה מזה מספר חודשים תחושות מוזרות ובלתי מוסברות ומודאגת מאוד. זה החל בנימול קל בלחי שמאל שהקרין לאוזן. אני מטבעי טיפוס היסטרי ופחדן ברמות שאי אפשר לתאר, דואגת כל היום ועל כל שטות גם לי וגם לקרובים אלי וזה נורא. מייד כשחשתי את הזרמים התחלתי לחשוב על דברים קשים ביותר, אבל הפחד שיתק אותי ופחדתי ללכת לראות רופא. בסוף איכשהוא קיבלתי כוחות ופניתי למיון. שם ערכו לי בדיקות דם כלליות+בדיקת נוירולוג מקיפה+CT ראש+דופלר עורקי צוואר וכל הבדיקות היו תקינות. אבל אני כמו שאני אפילו לרופאים לא מאמינה. התופעות חלפו לתקופה קצרה וחזרו בחודש האחרון ובגדול: אני חשה רעדים פנימיים (בלתי נראים לעין בכל הגוף, בעיקר ברגליים+צמרמורות+אי שקט נפשי וחוסר רצון לדבר עם אף אחד ואם לדבר אז תמיד אני עונה בעצבים+תחושת שיוט וריחוף בכל הגוף וחוסר יציבות כללית). ככל שאני דואגת יותר כנראה התסמינים מחמירים יותר. פניתי לרופאת המשפחה שוב והיא מייד אמרה שאצלי הכל על רקע נפשי חרדתי ואין לי שום דבר ונתנה לי ציפרלקס 10 מ"ג פעם ביום. התחלתי רק היום ואני חשה יותר גרוע.
    שאלותי:
    . האם הסימנים מתאימים להתקף חרדה או שיש לי סיבה לדאגה מדברים רציניים יותר?
    כמובן שאין לי שקט נפשי עד שאדע מה יש לי.
    מה עושים?


    אשמח לתשובה מהירה ועזרה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם חרדה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חרדה? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    גלית שלום,

    תופאות שאת מתארת מתאימות לתחושות של חרדה. סימפטומים אלה מאוד לא נעימים, מפחידים אך הם כלל לא מסוכנים. ציפרלקס אמור לעזור. צריך רק לתת לו זמן. בנוסף, מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר לרכוש כלים של שליטה בחרדה בהווה וגם לטווח הארוך. בזכות הכלים שתלמדי ניתן למנוע התדרדרות של מצב בעתיד.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך...

    רינה
    10/03/2011

    שלום גלית. אנייודעת בדיוק איך את מרגישה.ובזאת אני רוצה לעודד אותך. לי יש את אותו הדבר שהתחיל לפני שנתיים וחצי.לי לא היה אף להבין מה אני מרגישה. התחלתי עם קלונקס-וזה לא עזר. ועברתי את אותן הבדיקות כמוך .ובכן הציפרלקס 10 מ"ג עוזר יופי .אלה התקפי חרדה! לא דיכאון!. וותעקשי על זה! בענין לענות על שאלות של רופאים.אחרי הציפרלקס [בלקיחה בבוקר לאחר אכילה קלה-את תרשישי חדשה לאחר 2-3 שבועות.ולא לחשוב על ההתקפים יותר. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך...

    רינה
    10/03/2011

    שלום גלית. אנייודעת בדיוק איך את מרגישה.ובזאת אני רוצה לעודד אותך. לי יש את אותו הדבר שהתחיל לפני שנתיים וחצי.לי לא היה אף להבין מה אני מרגישה. התחלתי עם קלונקס-וזה לא עזר. ועברתי את אותן הבדיקות כמוך .ובכן הציפרלקס 10 מ"ג עוזר יופי .אלה התקפי חרדה! לא דיכאון!. וותעקשי על זה! בענין לענות על שאלות של רופאים.אחרי הציפרלקס [בלקיחה בבוקר לאחר אכילה קלה-את תרשישי חדשה לאחר 2-3 שבועות.ולא לחשוב על ההתקפים יותר. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו