דכאון הנובע מבעיות עור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון הנובע מבעיות עור
    אביבה
    05/03/2011

    שלום..יש לי תקופות חזקות של דאון וחרדות ממציאת בן זוג בגלל מצב העור שלי. יש לי בעיה בעור שכל הגוף שלי מלא באיזשהי פריחה דוחה כולו אדום ויש לי כמו חצ'קונים כאלה בכל העור בגוף..תמיד אנשים מעירים ל יעל זה..ומזכירים לי כמה שזה דוחה..הרבה תגובות של דחייה קיבלתי...אני בחורה עם פנים יפות..אבל אני כל הזמן מסתירה את הגוף שלי כי אני מפחדת..אני לא מצליחה למצוא בן זוג ולא להיכנס לקשר..וגם אם יש הזדמנות אני מפחדת ומנפצת הכל כי אני מפחדת שברגע שהבחור יראה את העור שלי הוא יזרוק אותי ואני אפגע עוד יותר..אני כל הזמן בדכאון מזה כבר ניסיתי כל דבר אפשרי ואין דרך לטפל בזה..כל רופא עור אפשרי מומחים..העור שלי פשוט מזעזע..אני כל היום בדכאון מזה..אני לא יכולה לראות אנשים שמסתובבים עם גופיה או חצאיות אני נכנסת לדכאון מזה עוד יותר למה העור שלי לא ככה..העור שלי גם מחוספס במגע..ככה שאפילו עם זה יהיה כרוך במגע פיזי בחושך העור שלי דוחה..אני מפחדת להישאר לבד כל החיים אני מפחדת שאני לא אמצא בן זוג אני לא יודעת איך להתמוד עם זה כבר..זה דוחה זה נוראי..אני בחורה חכמה..והפנים שלי יפות אבל ה גוף שלי העור בגוף מזעזע..אני לא יודעת מה לעשוץ..אני לא יודעת איך אני אצליח להתמודד בקשר אז אני כבר לא מנסה..ורע לי לבד..אני רוצה להיו בקשר אבל גם לא רוצה אני מבולבלת מדוכאת וחרדה אין לי מושג איך להתמודד עם זה..אנא עזרו לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון הנובע מבעיות עור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    אביבה
    05/03/2011

    שכחתי להגיד שכבר דיברתי עם פסיכולוג חרדה על זה..וזה כנראה לא עזר יותר מדי..נואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    שלום לך,

    שיחה אחת עם פסיכולוג בטח לא תעזור. יתכן וניתן לשקול גם עזרה תרופתית. אני ממליצה לך להתיעץ עם פסיכיאטרלגבי מצבך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו לא שיחה אחת

    אביבה
    12/03/2011

    הייתי בטיפול של קרוב לשנה..
    ולפני זה דיברתי עם כשנה עם פסיכולוגית אחרת
    אני לא רוצה לקחת תרופות יש פתרון אחר ?
    אני לא יודעת איך להשלים עם המצב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביבה רוצה להציע לך.

    בוני
    13/03/2011

    כשהיתי בשנות השלושים לחייסבלתי מבעית עור בשם "סבוראה". זה התבטא בפנים ובצואר בעוראדום ומתקלף. זה נראה נורא ומאוד סבלתי מזה מזה וזה הלך והחמיר.יעצו לי לפנות לרופא טבעוני וכך עשיתי.הרופא שינה את התזונה שלי בצורה דראסטית. הפסקתי לחלוטין עם בשר דגים ביצים קמח לבןוכל הגאנק פוד.אכלתי קוואקר,הרבה ירקות ופירות,כולל סלק ותפוחי אדמה.מיץ גזר כל יום וקצת לחם חי.תוך שלושה חודשים המחלה נעלמה לחלוטין !היום אני יתר מ20 שנה אחרי זה. עדין צימחונית אך עם דיאטה נוחה ןלא קיצונית והכל בסדר.כדאי לך לחשוב על הכיוון הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו