מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דכאון הנובע מבעיות עוראביבה05/03/2011
שלום..יש לי תקופות חזקות של דאון וחרדות ממציאת בן זוג בגלל מצב העור שלי. יש לי בעיה בעור שכל הגוף שלי מלא באיזשהי פריחה דוחה כולו אדום ויש לי כמו חצ'קונים כאלה בכל העור בגוף..תמיד אנשים מעירים ל יעל זה..ומזכירים לי כמה שזה דוחה..הרבה תגובות של דחייה קיבלתי...אני בחורה עם פנים יפות..אבל אני כל הזמן מסתירה את הגוף שלי כי אני מפחדת..אני לא מצליחה למצוא בן זוג ולא להיכנס לקשר..וגם אם יש הזדמנות אני מפחדת ומנפצת הכל כי אני מפחדת שברגע שהבחור יראה את העור שלי הוא יזרוק אותי ואני אפגע עוד יותר..אני כל הזמן בדכאון מזה כבר ניסיתי כל דבר אפשרי ואין דרך לטפל בזה..כל רופא עור אפשרי מומחים..העור שלי פשוט מזעזע..אני כל היום בדכאון מזה..אני לא יכולה לראות אנשים שמסתובבים עם גופיה או חצאיות אני נכנסת לדכאון מזה עוד יותר למה העור שלי לא ככה..העור שלי גם מחוספס במגע..ככה שאפילו עם זה יהיה כרוך במגע פיזי בחושך העור שלי דוחה..אני מפחדת להישאר לבד כל החיים אני מפחדת שאני לא אמצא בן זוג אני לא יודעת איך להתמוד עם זה כבר..זה דוחה זה נוראי..אני בחורה חכמה..והפנים שלי יפות אבל ה גוף שלי העור בגוף מזעזע..אני לא יודעת מה לעשוץ..אני לא יודעת איך אני אצליח להתמודד בקשר אז אני כבר לא מנסה..ורע לי לבד..אני רוצה להיו בקשר אבל גם לא רוצה אני מבולבלת מדוכאת וחרדה אין לי מושג איך להתמודד עם זה..אנא עזרו לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
אביבה05/03/2011שכחתי להגיד שכבר דיברתי עם פסיכולוג חרדה על זה..וזה כנראה לא עזר יותר מדי..נואשת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל08/03/2011שלום לך,
שיחה אחת עם פסיכולוג בטח לא תעזור. יתכן וניתן לשקול גם עזרה תרופתית. אני ממליצה לך להתיעץ עם פסיכיאטרלגבי מצבך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזו לא שיחה אחת
אביבה12/03/2011הייתי בטיפול של קרוב לשנה..
ולפני זה דיברתי עם כשנה עם פסיכולוגית אחרת
אני לא רוצה לקחת תרופות יש פתרון אחר ?
אני לא יודעת איך להשלים עם המצב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאביבה רוצה להציע לך.
בוני13/03/2011כשהיתי בשנות השלושים לחייסבלתי מבעית עור בשם "סבוראה". זה התבטא בפנים ובצואר בעוראדום ומתקלף. זה נראה נורא ומאוד סבלתי מזה מזה וזה הלך והחמיר.יעצו לי לפנות לרופא טבעוני וכך עשיתי.הרופא שינה את התזונה שלי בצורה דראסטית. הפסקתי לחלוטין עם בשר דגים ביצים קמח לבןוכל הגאנק פוד.אכלתי קוואקר,הרבה ירקות ופירות,כולל סלק ותפוחי אדמה.מיץ גזר כל יום וקצת לחם חי.תוך שלושה חודשים המחלה נעלמה לחלוטין !היום אני יתר מ20 שנה אחרי זה. עדין צימחונית אך עם דיאטה נוחה ןלא קיצונית והכל בסדר.כדאי לך לחשוב על הכיוון הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

