חייך אל העולם ואז העולם יחייך אליך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייך אל העולם ואז העולם יחייך אליך
    לולי
    06/03/2011

    שלום אני סובלת מדכאון מסוים ומטופלת בכדור אסטו אחד ליום . זה אמנם הוציא אותי מהדכאון,אולם חסרה לי אנרגיה ושמחת חיים,עד כדי כך שאינני מחייכת כלל.(דבר המפריע לי מאודבהיבט החברתי) האם ניתן לשלב תרופה נוספת שתשפר את מצב רוחי ושסוף סוף אוכל לחייך ? ניסיתי לקחת כדור נוסף של אסטו ,אולם זה גרם לי להיות רדומה ,גם בשעות היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכיר את זה לצערי

    TBI
    08/03/2011

    לוקח זמן עד שמבינים שכדי לחייך צריך לשנות דפוסי מחשבה, שיובילו (עם הזמן) גם לשינוי בדרך החיים. הגוף שלנו זקוק לאור, לתזוזה והמיינד שלנו זקוק למטרה - חשוב לשלב ספורט ו\או יציאה לטבע - מה שעבד עלי (אולי לא יעבוד על אחרים) זה שילוב של טיולים בטבע עם צפרוּת. להתחלת התהליך... גם שינוי תזונתי יכול לעזור שילוב של מוצרים עם אומגה 3 (על בסיס צימחי ולא על בסיס דגים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייך אל העולם ואז העולם יחייך אליך - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום.תפני לאיש מקצוע להערכה מקצועית של מצבך. יכול להיות שצריך להתאים את המינון , להחליף או להוסיף כדור .
    אפשרות נוספת טיפול פסיכולוגי ( תרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) נמצא יעיל לטיפול בדיכאון וחרדה. מידת יעילותו דומה לזו של תרופות, והוא כרוך בפחות תופעות לוואי. במהלכה תרכשי מיומנויות התמודדות עם מצבך הנוכחי וגם עם הגלים החוזרים של דיכאון בעתיד.
    בברכה,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבג

    לולי
    09/03/2011

    ד"ר אלונה שלום המלצת לי על טיפול פסיכולוגי לשיפור מצבי,אלא שכידוע טיפול כזה הוא תהליך ארוך ויקר,וגם אין לי אנרגיות אפילו להזיז את עצמי לטיפול כזה (הבטריות ריקות) בו בזמן שקיים מגוון רחב של תרופות שיכולות לעשות את העבודה בקלי קלות . שמעתי שלוסטרל עשוי לתת מענה לבעייתי ,האמנם כך ? ואם כן האם רופא משפחה יכול לרשום לי מרשם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו