פגיעה עצמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה עצמית
    noa*
    09/03/2011

    שלום אני בת22-נפגעתי בפעולת איבה לפני מס' שנים והובחנתי כ-פוסט תראומטית,לקחתי נורא קשה את מעבר הדירה בגלל האירוע הניתוק החברתי,ועוד הרבה דברים.
    אני חייבת לומר שבכל הפעמים שפגעתי בעצמי-היום אני מאוד מצטערת
    אני לא בעד טיפול פסיכולוגי במיוחד נגד-טיפול תרופתי ,לדעתי זה כמו לטאטות את ה"זבל" מתחת לשטיח.זה לא מטפל באמת בבעיה.אדם שלוקח תרופות כאלה הוא יצטרך לקחת אותם כל החיים ואם הוא יפסיק אז שוב הכול יחזור אליו...

    אני פשוט לא יודעת איך לעזור לעצמי, אני ממש מאבדת תקווה
    לפעמים כשאני נוסעת באוטובוס אני "אוכלת סרט" שאוליי איזה מחבל יושב בינינו
    כל מיני רעשים מוזרים אני ישר נכנסת לפאניקה שמשהו רע עומד לקרות
    אני יכולה להשאר ערה במיטה כל הלילה סתם לבהות בקיר כל מיני סרטים כאלה שאני חייה איתם כבר שנים


    השאלה שלי האם יש אפשרות לטפל בדיכאון מסוג זה ללא תרופות פסיכיאטריים.
    יש דבר כזה?
    הלוואי והייתי יכולה לשלוט ברגשות שלי,הייתי אדם הכי שמח אנרגטי וחייכן
    כ"כ בא לי לחזור לעצמי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה עצמית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/03/2011

    נועה שלום,

    צר לי מאוד על החוויה הטראומטית שעברת. צר לי גם על כך שאת לא מצליחה לחיות חיים טובים, מלאים ואיכותיים. אם זאת, חשוב לי להבהיר שבגלל שמדובר בהפרעה נפשית כדאי לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע בתחום של בריאות הנפש. עזרה מקצועית תסייע לך להגיע למקום טוב יותר בחיים. אני מאוד ממליצה כודם כול על התיעצות פסיכיאטרית. בנוסף, פסיכותרפיה יכולה מאוד לעזור.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו