שבוע טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע טוב
    קספר
    12/03/2011

    אני סובלת מאוד , וכבר המון זמן מדיכאון.
    אני לוקחת כדורים נוגדי דיכאון, ומאזני מצב רוח.
    יש ירידה מאוד גדולה במצבי, כך לפחות אני מרגישה .
    אם ההיתי חושבת על המוות ומתעסקת בזה הרבה, בז\ן האחרון אני היגעתי להחלטה שאיני רוצה יותר לחיות.
    כאילו הגעתי להחלטה, אבל עדיין יש בי את הרצון הקטקטן לחיות..
    יש בי באבק גדול , וסבל ענק בין הרצון לחיות לרצון למות .
    לפעמים אני מתכננת את המעשה , חושבת מה יהיה בהלוויה שלי , וואין בי כול חשש.
    הרגשתי היא שאין לי מה להפסיד יותר, שמיציתי את החיים האלו , בזמן הנתון הזה.
    לפעמים אני אומרתלעצמי שזה מעשה אנוכי ,ואין דרך חזרה ממנו .
    לרוב הצד של המוות יותר חזק .
    אני גם פחדת , כי לרוב שאני מחליטה דברים אני מבצעת אותם, והיאוש התיסכול והכאב הנפשי ממש חזקים .
    בדרך כלל אני מתקשרת לערן , או פונה לפסיכיאטרית שלי ,אבל תשובתה של הפסיכיאטרית היתה שאני אפסיק לחשוב על זה , וזו לא תשובה מספקת בעיניי .
    לא יודעת מה לעשות .
    אני עייפה ומותשת .
    לא אפגע בעצמי בנתיים, אבל אשמח לעזרה ממכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    קספר
    12/03/2011

    אדם שקרוב לי התאבד ליפני זמן לא קצר , וזה מחזק את הרגשתי, כמה החיים האלו חסריי טעם ומיאשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/03/2011

    שלום לך,

    במכתבך לא ברור לי האם את מספיק עסוקה, האם הימים שלך מלאים בפעילות, עבודה וכו? במידה ולא, יתכן ואת זקוקה למסגרת תומכת כגון אשפוז יום או קבוצות תמיכה. הדרך הטובה ביותר לשפר את מצבך הינה לשלב טיפול פסיכיאטרי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT מאפשר ללמוד מיומנויות של שליטה במצב ומונע התדרדרות בעתיד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה .

    קספר
    21/03/2011

    אכן כן. אני די עסוקה , בעבודה ולימודים.
    ההיתי הרבה זמן מובטלת , וחשבתי שכאשר אמצא עבודה , איהיה יותר בסדר,
    אך תיקוותי נגוזה .
    במיוחד קשים לי החגים ,שבהם יש הפרעה בשיגרה, והאנשים שמטפלים בי לא עובדים , ואין לי מסגרת. לא טיפולית ולא עבודה או לימודים.
    אני לוקחת לוסראל ודפלפט .
    זה הגיוני שזה לא משפיע עליי ? שלושה דפלפט , ולוסטראל אחד .
    ועועוד שאלה לי, לאחר אישפוז אנשים שאני אעבוד אצלם יוכלו לדעת שההיתי באישפוז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה . - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/03/2011

    יתכן ורק התרופות בלבד לא מספיקות כדי לשפר את מצבך. יתכן ואת צריכה להשקיע יותר בעבודה עצמית. כדאי לחזק יותר שליטה עצמית בחייך. מציאת מסגרות יכולה מאוד לעזור. אני מאוד ממליצה לשלב פסיכותרפיה שבמהלכה תלמדי לשלוט בחייך, במצב רוחך ותנווטי את חייך לכיוונים שחשובים לך. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך.
    בנוסף, חשוב לציין שישנם טיפולים לא תרופתיים כגון, גרייה מגנטית למוח (TMS) בנוסף לתרופות ו CBT.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו