מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובל מדיכאון וחרדה 4 שנים ונמאס ליקובי17/03/2011
שלום אני בן 24 סובל מדיכאון כבר 4 שנים בערך הולך וחוזר יש תקופות טובות ויש תקופות רעות אבל רוב הזמן הדיכאון מלווה אותי. היו לי כמה התקפי חרדה שבהם לא יצאתי מהחדר שבועות..בזמן האחרון אין לי כוח לעשות כלום כמעט דברים שפעם ממש אהבתי ואני עדיין אוהב כבר כמעט ולא מהווים לי שמחה. כל הדיכאון והתחושות הללו החלו אחרי שחליתי בלוקמיה..החלמתי מהלוקמיה תודה לאל אבל הדיכאון והחרדות עדיין מלווים אותי כל יום.בזמן האחרון זה מתבטא בתחושות אי נוחות כזו שאני נמצא מחוץ לבית לא פחד או משהו כזה אבל אני לא רגוע ושלו..או בקיצור אני לא עצמי. אני יכול להגיד על עצמי שאני בן אדם חברותי מאוד יש לי הרבה חברים והייתי מגדיר את עצמי כבן אדם שאוהב לחיות ולהנות מהחיים. אך בגלל הדיכאון קשה לי לעשות ולחיות. הייתי מטופל בציפרלקס וכיוון שהתחושות הללו לא עזרו אז הופנתי לפסיכיאטר שרשם לי פקסט. אני כבר לוקח פקסט 2 כדורים כל יום בערך 8 חודשים וזה לא עוזר כלכך.. נקוה חשובה לציין היא שבשנתיים האחרונות אני מעשן חשיש בזמן האחרון הפסקתי עם זה כי הבנתי שזה לא בריא מיוחד לאנשים במצב כמו שלי..התחלתי לפני חודש טיפול פסיכולוגי המטפלת נחמדה מאוד והיא אמרה לי שהכדורים אמורים לעזור ואם עדיין יש לי את התחושות האלה אז כנראה צריך להחליף כדור.רציתי לדעת אם יש איזו המלצה..לפני המחלה התחושות שאני מציין לא היו קיימות אצלי.עוד שאלה שרציתי לשאול היא איך למצוא פסיכיאטר טוב יש הרבה מי יודע מי טוב ולמי באמת אכפת ממני כי אני חושב שאם עד עכשיו הבעיה לא נתפרה אז אולי המטפלים שלי לא באמת שמים לי את תשומת הלב המלאה שאני צריך לקבל מהם...
אשמח לקבל מענה לתהליך מפורט מה עליי לעשות ובאיזו תדירות המלצות אני כבר רוצה להפטר מהתחושות האלו ולחזור ליהיות הבן אדם שהייתי פעם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובל מדיכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל19/03/2011שלום לך,
תחושתך מובנת מאוד. אתה מיואש ומתוסכל ממצבך ומנסה למצוא פתרונות כדי לשפר את המצב. הדרך הטיבה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי אצל פסיכיאטר ופסיכותרפיה שבמהלכה תלמד מיומנויות של שליטה במצב. לעיתים קרובות נדרש זמן עד שמוצאים את התרופה המתאימה. תעזר בסבלנות. נסה בינתיים לעסוק בדברים שיגרמו לך הנאה ויתנו תחושת סיפוק. פעילות חברתית, ספוטר או עניין כול שהוא בחיים יכולים לעזור. אין דרך מדוייקת לבחור פסיכיאטר פשוט מנסים ובודקים אם יש קשר טוב, אם הרופא מספיק מנוסה בתחום וכו'.
תרגיש טוב,
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

