סובל מדיכאון וחרדה 4 שנים ונמאס לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סובל מדיכאון וחרדה 4 שנים ונמאס לי
    קובי
    17/03/2011

    שלום אני בן 24 סובל מדיכאון כבר 4 שנים בערך הולך וחוזר יש תקופות טובות ויש תקופות רעות אבל רוב הזמן הדיכאון מלווה אותי. היו לי כמה התקפי חרדה שבהם לא יצאתי מהחדר שבועות..בזמן האחרון אין לי כוח לעשות כלום כמעט דברים שפעם ממש אהבתי ואני עדיין אוהב כבר כמעט ולא מהווים לי שמחה. כל הדיכאון והתחושות הללו החלו אחרי שחליתי בלוקמיה..החלמתי מהלוקמיה תודה לאל אבל הדיכאון והחרדות עדיין מלווים אותי כל יום.בזמן האחרון זה מתבטא בתחושות אי נוחות כזו שאני נמצא מחוץ לבית לא פחד או משהו כזה אבל אני לא רגוע ושלו..או בקיצור אני לא עצמי. אני יכול להגיד על עצמי שאני בן אדם חברותי מאוד יש לי הרבה חברים והייתי מגדיר את עצמי כבן אדם שאוהב לחיות ולהנות מהחיים. אך בגלל הדיכאון קשה לי לעשות ולחיות. הייתי מטופל בציפרלקס וכיוון שהתחושות הללו לא עזרו אז הופנתי לפסיכיאטר שרשם לי פקסט. אני כבר לוקח פקסט 2 כדורים כל יום בערך 8 חודשים וזה לא עוזר כלכך.. נקוה חשובה לציין היא שבשנתיים האחרונות אני מעשן חשיש בזמן האחרון הפסקתי עם זה כי הבנתי שזה לא בריא מיוחד לאנשים במצב כמו שלי..התחלתי לפני חודש טיפול פסיכולוגי המטפלת נחמדה מאוד והיא אמרה לי שהכדורים אמורים לעזור ואם עדיין יש לי את התחושות האלה אז כנראה צריך להחליף כדור.רציתי לדעת אם יש איזו המלצה..לפני המחלה התחושות שאני מציין לא היו קיימות אצלי.עוד שאלה שרציתי לשאול היא איך למצוא פסיכיאטר טוב יש הרבה מי יודע מי טוב ולמי באמת אכפת ממני כי אני חושב שאם עד עכשיו הבעיה לא נתפרה אז אולי המטפלים שלי לא באמת שמים לי את תשומת הלב המלאה שאני צריך לקבל מהם...
    אשמח לקבל מענה לתהליך מפורט מה עליי לעשות ובאיזו תדירות המלצות אני כבר רוצה להפטר מהתחושות האלו ולחזור ליהיות הבן אדם שהייתי פעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל מדיכאון וחרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/03/2011

    שלום לך,

    תחושתך מובנת מאוד. אתה מיואש ומתוסכל ממצבך ומנסה למצוא פתרונות כדי לשפר את המצב. הדרך הטיבה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי אצל פסיכיאטר ופסיכותרפיה שבמהלכה תלמד מיומנויות של שליטה במצב. לעיתים קרובות נדרש זמן עד שמוצאים את התרופה המתאימה. תעזר בסבלנות. נסה בינתיים לעסוק בדברים שיגרמו לך הנאה ויתנו תחושת סיפוק. פעילות חברתית, ספוטר או עניין כול שהוא בחיים יכולים לעזור. אין דרך מדוייקת לבחור פסיכיאטר פשוט מנסים ובודקים אם יש קשר טוב, אם הרופא מספיק מנוסה בתחום וכו'.

    תרגיש טוב,
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו