דיכאון..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון..
    רועי
    22/03/2011

    אני לומד בתיכון בכיתה י', יש לי חברים ותודה לאל המצב שלי טוב.

    הבעיה היא שהיה לי פנים חלקות ונקיות, ובחצי שנה האחרונה התחיל להתפרץ לי פצעי בגרות בפנים בצורה מטורפת.
    אני ממש בדיכאון מיזה, באמת שאני מתבייש להסתכל על עצמי במראה, אני ניתקתי קשר עם חברים והפסקתי לעסוק בתחביבים ואפילו אני בקושי יוצא מהבית.
    אני כל היום רק חושב על זה ומתבאס, גם בלימודים חלה הדרדרות - אני מבריז הרבה כי פשוט לא כיף לי להראות את עצמי בתיכון.

    אני יודע שהמצב יעבור, אבל אני בחרדה ודיכאון מזה.. זה התחיל לי פתאום וזה ממש נוראי מבחינתי. זה ריסק לי את הדימוי העצמי ואת הביטחון העצמי. וזה גרם לי להדרדר בכל התחומים (חברים, תחביבים, לימודים)

    אני מטפל בבעייה בעזרת תכשירים מרופא עור אבל זה לא ממש עוזר.

    אני לא יודע איך לצאת מהדיכאון ולחזור לשגרה, אני כל כך מתבייש במראה שלי עכשיו (ועוד להתחשב שבתקופה הזאת כל הפנים של החברים שלי חלקים לגמריי) ומבחינתי זה ממש סוף העולם.

    מה יעזור לי לצאת מהדיכאון הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאחת שיודעת

    אחת שיודעת
    22/03/2011

    תבקש מהרופא שלך שיתן לך כדורים נגד פצעים.. זה ממש עוזר
    חות מזה שפצעים יכולים לנבוע מאכילה לא נכונה, ומחוסר ויטמינים. לך לעשות בדיקת דם.
    גם לי הייתה בעייה כזו ותוספי מזון וויטמין B12 פתרו לי את הבעייה כמעט לגמרי דיי מהר.
    וחוץ מזה.. אתה נשמע בחור מקסיםםם, זה יעבור, מצב נפשי גם משפיע על הפנים. תחייך,יהיה בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו