מיואשת!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת!!!
    מיואשת
    23/03/2011

    שלום!
    אני וחבר שלי יחד כבר כמעט שנתיים ובתקופה האחרונה הוא החל לקבל התקפי חרדה קשיים , בפעם הראשונה לא הבנתי מה עובר הוא התעורר אמר שהוא לא מרגיש טוב ניסתי להרגיע אותו (בלי להבין מה קורה) ואז הוא נעלם, יצא ולא ענה לטלפונים .
    אני מתוך לחץ ואי הבנה ניסתי לתפוס אותו כל היום (בלי ידיעה שזה רק מחמיר את המצב) .
    לפני כמה ימים שוב היה לו התקף חרדה הפעם הייתי יותר מוכנה והרגעתי אותו, ונתתי לו מרחב , אתמול לצערי שוב היה לו התקף (הוא מתחיל טיפול) אך לצערי הפעם הוא החליט להרחיק אותי ממנו 0למרות שבפעם האחרונה הוא אמר שעזרתי לו מאוד) אני מנסה לא להאשים אותי, אבל אולי זה כן אשמתי ? אולי אני זו שגורמת לו להתקף חרדה ? ( זה מגיע המון כשאני לידו) ...אני רוצה לשקר לעצמי ולהגיד שזה לא , אבל מקוננת בי מחשבה שזה כן .
    ועכשיו הוא מתרחק ממני ואני אובדת עצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/04/2011

    שלום לך,

    את כלל לא אשמה ולך אין שום קשר לחרדות של חברך. נראה, שתמיכתך עוזרת לו. אני מקווה שהטיפול שחברך התחיל לקבל יעזור לו. חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדות היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).

    חזקי ואמצי!
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו