עזרה דחוףף !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוףף !
    שרוווןן
    05/04/2011

    אני בת 17 ומאז שאני זוכרת את עצמי יש לי תנודות קיצוניות במצב הרוח.
    אני יכולה להיות במצב רוח מרומם מאוד רגע אחד , ורגע לאחר מכן להיות שקועה בדאון (דיכאון) רציני ולא לתקשר עם אנשים.. אני מגיעה למצבים שאני פשוט לא מדברת אפילו שיעורים שלמים בבית ספר עם אף אחד...
    אין סיבות ברורות לתנוודות במצבי הרוח, לפעמים אני סתם קמה ככה בבוקר: שמחה או מדוכאת.
    עוד דבר שחשוב לציין, יש לי הרבה בעיות במשפחה עם ההורים.. אני לא מסתדרת איתם וקורה הרבה שיש ריבים רציניים בבית... ולפעמים קורה לי שאני כלכך מתעצבנת וצורחת עליהם שאח"כ אני נכנסת לחדר ובוכה ואני רועדת בכל הגוף, לא בטוחה בדיוק ממה זה קורה. מרוב כל העצבים והאדרנלין שיש לי בגוף אני מתחילה לרעוד ופתאום אני קולטת מה עשיתי. ולפעמים כשהריב ממש רציני אני גם חותכת את עצמי. קרה לי כמה פעמים שחתכתי את עצמי בגלל זה ואפילו פעם אחת לפני שנה חרטתי את השם של האקס שלי על היד, שהוא החבר הכי טוב שלי והיינו ביחד שנתיים.
    בפעם האחרונה שחתכתי זה היה לפני שבוע בערך וחתכתי כלכך חזק עד שירד לי דם.

    השאלה שלי היא האם יש סיכוי שיש לי הפרעה דו קוטבית?
    אני מאוד מתעניינת בכל מה שקשור להפרעות נפשיות ולנפש בכלל...וכשבדקתי הפרעות נפשיות יצא לי לקרוא על ההפרעה הזו. השאלה היא האם אני מתאפיינת בה ?

    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוףף !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףף ! - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. אני ממליצה לפנות לך לרופא פסיכיאטר של ילדים ומתבגרים לצורך איבחון מעמיק. את יכולה לפנות למרפאה פסיכיאטרית ציבורית או פרטית ולקבל הדרכה וטיפול בבעייה.
    תצליחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו