חרדה מקשר זוגי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה מקשר זוגי
    אור סגל
    07/04/2011

    אני בת 23 ויש לי חרדה לפתח קשר זוגי. אני תמיד נלחצת בדייטים ראשונים, בעיקר כשהבחור מתחיל למצוא חן בעיניי. בעבר היו לי קשרים ארוכים, אבל הקשר האחרון זה היה עם מישהו שלא ממש ריגש אותי - אני מפחדת להתרגש ממישהו כיוון שזה יכול להגיע למצבים של חוסר שליטה והתרגשות חריפה מידי. אני רוצה להמנע מכל אלה. אני לא מבינה מה לא בסדר איתי. אני כן רוצה לפתח קשר זוגי, אבל מלחיץ אותי לצאת לבד, להפגש, לצאת לטיולים רק שנינו. אני מרגישה חוסר שליטה ושרע לי ושיש לי בחילה כל הזמן. אני ישר חושבת שאני לא אהיה מסוגלת להתחתן או לטוס איתו לחול רק שנינו. ישר מתחילה להריץ סרטים בראש, וזה לפני דייט פשוט. ביום יום אני פעילה, עובדת, לומדת, נפגשת עם חברים. אבל לצאת לבד עם מישהו שמוצא חן בעיני, זאת בעיה גדולה מאד עבורי. איך ניתן להתגבר?< האם זה מעיד על חרדה חריפה יותר שקיימת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה מקשר זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מקשר זוגי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/04/2011

    שלום לך,

    החרדה שאת חווה ללא ספק מגבילה אותך ופוגעת ביכולתך לנהל קשר זוגי מספק. הדרך הטובה ביותר להתגבר על המצב היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך הטיפול תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של התמודדות יעילה בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו