בעלי לא אוהב אותי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי לא אוהב אותי
    מאיה
    11/04/2011

    אני בת 32 בחודש האחרון עברתי חוויה קשה, בני הבכור מת , הבן הזה הוא היה התקווה שלי בחיים , בא לי למות לא רק שהבן שלי לא בחיים גם אני מרגישה , לא רק מרגישה אני בטוחה שבעלי לא אוהב אותי , לא רק שהוא לא אוהב אותי , הוא שונא אותי
    אני מנסה בכל דרך ולא מצליחה. תמיד הוא נותן לי הרגשה שמה שאני עושה זה לא טוב , תמיד אומר לי שאני שקרנית, נמאס לי כבר שהוא תמיד חושב שאני שקרנית !
    בא לי למות , אני כל יום וכל שעה , כל לילה אני בוכה שוב ואני מתפללת לאלוהים שיעזור לי. לפעמים אני מתפללת פשוט למות. כי אף אחד לא מבין. כי אני רוצה לעזור לעצמי אבל אף אחד לא כאן.
    באמת בא לי למות , היום פשוט חשבתי להתאבד , אני לא רוצה להתאבד כי זה איסור,
    ולא רוצה להתגרש ממנו כי אני אוהבת אותו הוא אהבת חיי
    אני לא יכולה לסבול את החיים האלה יותר. אני לא רוצה להתאבד כי זה איסור , אבל אם היה מותר הייתי עושה את זה. אני לא מסוגלת לחיות יותר. אין לי טעם לחיים האלה. :( וזאת לא תחושה שפתאום באה לי, אני מרגישה את זה כבר שנה . קשה לי אני לא מסוגלת יותר.
    אם אתם יכולים לעזור לי אני בדיכאון מהחיים שלי אני שונא את החיים שלי ואת כל העולם ,
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי לא אוהב אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא טוב

    גל
    15/04/2011

    יש תקופות לא טובות בחיים אך הכל חולף היי חזקה ואשמח לסייע אם תירצי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו