מצב לטיפול בדכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב לטיפול בדכאון?
    אילנה
    12/04/2011

    אני בחורה בת 37 אשר סבלה לפני 3.6 שנים מדכאון לאחר לידה . אני חוששת שוב ממצב זה (פעם קודמת לא טיפלתי בעצמי וסבלתי ממצב רוח ירוד). רציתי הפעם להתחיל טיפול ברמוטיב בהמלצת הרופא. האם ניתן מיד לאחר הלידה ליטול רמוטיב?
    או שצריך לחכות מספר ימים?
    כמו כן באופן כללי יש לי מצבי רוח ודכאונות בעיקר לפני מחזור(מתחילה לחשוב על קשיים שעברתי בחיי ולכעוס על כולם ולבכות).האם זה מצב לטיפול באמצעות רמוטיב גם ללא קשר ללידה?

    האם אלו אותם ההורמונים הם אלו שגורמים לי דכאון לפני מחזור ולאחר לידה?

    אשמח להבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב לטיפול בדכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לטיפול בדכאון? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    שלום לך,

    האם התיעצת עם פסיכיאטר או עם רופא משפחה? בכול אופן, הטיפול המקובל בדיכאון אחרי לידה הינו טיפול על ידי תרופות מקבוצת SSRI כגון פרוזק, ציפרלקס ועוד. דיכאון אחרי הלידה יכול להיות כתוצאה משינויים הורמונאליים המתרחשים בגוף האישה לאחר הלידה. גם בתסמונת קדם ווסטית (PMS) מטפלים על ידי אותם התרופות כי תופעה זו הינה גם הורמונאלית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו