בדיכאון - או משהו כזה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיכאון - או משהו כזה..
    דודסם
    18/04/2011

    שלום אני בן 25 מאז שאני זוכר את עצמי אני לא כזה שמח.., בלשון המעטה.., בתור ילד עברתי סיפור די טראומתי שנמשך כ-11 שנה והסתיים בפיצוץ, וכל כמה זמן (שבועות ימים חודשים) יש לי התקף דכאון שנמשך מספר שעות שבד"כ מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות ושתחושת הזמן בו נאבדת לי ומרגיש כאילו עבר הרבה פחות זמן.., אחריו בד"כ יש לי מן הרגשת חמימות כזאת שגורמת לי להרדם וכלהרגיש כאילו שהכל בסדר עד שהמציאות טופחת לי על הפנים ואני מבין שאני חייב לקום ולהתמודד עם העולם שוב.., ואז- אני קם מתאפס - לא כל כך מהר, אוכל משהו בד"כ ואז פתאום מרגיש הרבה יותר טוב וכאילו יש לי הבנות משמימות על המציאות ועל הקוסמוס וכל מיני דברים שמאוד קשה לי להסביר אותם, העיניין הוא שתמיד אח"כ אני מנסה לזכור ולהבין מה היו המחשבות שהובילו אותי ליאוש הזה עד כדי כך שברוב הפעמים ביקשתי את מותי וחלפו לי לא מעט מחשבות אובדניות בראש והתרחש הניתוק מתחושת הזמן שתיארתי קודם (וגם מהמציאות), ואני לא באמת מצליח להבין מה מוביל אותי כל פעם מחדש למחשבות האלה, היו תקופות שההתקפים הנ"ל היו כל כך חזקים בייאושם ובאו בתדירות כל כך גבוהה עד כדי כך שגם לאחר שניגמרו עוד הייתי במין ערפול חושים חזק ולא יכולתי להתרכז, שמתי לב שזה כאילו שיש קול בפנים שמייאש אותי ומדבן אותי לכאוב.., עוד משהו שצריך לציין שתמיד יש תופעה מקדימה של אובדן תאבון (ואני בן אדם מאוד רעב מטבעי- שלא משמין גרם ודי רזה) מה שלא אופייני לי כל כך, ושכל תקופת דיכאון שכזאת לוותה בחלומות מטורפים לחלוטין ומצאותיים ברמות שלא יאמנו.. ובחלק מהפעמים אף בשפיכת זרע תוך כדי שינה,
    קיצר.. אמרתי כבר הרבה אך יש עוד הרבה דברים שצריך לציין.., מה שעולה לי בראש בזמן האחרון לגבי זה, זה שאולי זה קשור לזה שאני רעב כל הזמן? אולי הגוף שלי לא מפרק טוב את האוכל וכתוצאה מכך לא מגיע יסוד חיוני למוח שלי?? אולי בכלל זאת מנדיפרסיה?? כרגע אני הולך פעם בשבוע לטיפול פסיכולוגי, אין לי מושג באיזו שיטה אני מטופל וגם אם זה עוזר לי ( יש כל הזמן עליות וירידות) סה"כ (וכן זאת פעם שנייה שאני מנסה לסכם) אני לא יודע אפיולו מאיפה להתחיל לטפל בזה, או להגדיר אם מצבי טוב או רע ממש, אני רק יודע שממש נמאס לי מזה, כאילו אין לי תקוה.. ושהחיים שלי ממש לא יכולים לענות להגדרה תקינים..והייתי רוצה כאלה, (כמובן שיש עוד פנים ונגררות למצב שכזה) האם יש עצה לכבודו\דה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיכאון - או משהו כזה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיכאון - או משהו כזה.. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    שלום לך,

    לצערי, אין פתרונות פלא. נראה שאתה בדרך נכונה כי התחלת טיפול מקצועי. העזר בסבלנות. אני מאחלת שהטיפול יעזור ואתה תלמד לשלוט בחייך ובמצבך.

    חזק ואמץ!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל

    דודסם
    22/04/2011

    אין לך מה להגיד בנדון חוץ מזה ?? נראה שאני בדרך הנכונה?! זה לא אומר לי הרבה.. מה יש לי? יש בסיס לסברה שלי שאולי זה בגלל האוכל? בחיית.. תני לי קצת יותר מידע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו