שיתוף ושאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוף ושאלה
    ענת
    23/04/2011

    שלום!
    אני חווה בזמן האחרון, כבר סיבוב שני (מלפני כמעט שנה) דיכאון וחרדות קשות שפוקדות אותי כמה פעמים ביום. אני כל כך נבהלת באותם הרגעים ולא מסוגלת לדבר ולחשוב על שום דבר למעט איזה טרגדיה אני חווה,אני חשה צורך בלתי נשלט להתחיל לשתף( כדי להקל על עצמי ואז ניכנסת לסרטים מזה שלא חכם לשתף אנשים) כי הם עצמם מאוד מתבלבלים אחר כך ולא יודעים באיזו רגישות לנהוג איתי (שאולי מישהו יינצל זאת לרעה, אני בחורה צעירה ודי מושכת) ודברים שאני מנסה לומר יוצאים מהקשרם, לא מצליחה להעביר רעיונות, מה שבעבר הצלחתי לעשות



    שאלה לי:
    אשמח לקבל טיפים בהתמודדות עם החרדה ולדעת מהאנשים שפה,איך לומדים לחיות עם זה והאם זה משתפר עם הזמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוף ושאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוף ושאלה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    23/04/2011

    שלום. אני ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג/פסיכיאטר.
    טיפול התנהגותי - קוגניטיבי יכול מאוד לעזור לך להתמודד עם מצבך. במהלכו תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות יעלות מאוד להתמודדות העכשיוית וגם לטווח הארוך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו